· · Number of comments: 0
Dragulj

Vrlo verovatno će neki novi Džejms Bond voziti OVAJ automobil! (FOTO)

Zavirili smo umesto vas u fabriku gde je "Aston Martin" počeo proizvodnju svog prvog terenskg vozila "DBX"

1594644262_Aston_Martin_DBX_in_the_Middle_East_39-JPG.jpg
Foto:"Aston Martin"

Gotovo je! Terenci, SUV vozila su odnela definitivnu pobedu u borbi za tron u auto-industriji! Jer, posle "Rols-Rojsa", "Bentlija", još jedna "institucija"  je poklekla i napravila SUV vozilo!

Čuveni "Aston Martin" nije odoleo iskušenjima modernog doba, pa je posle elegantnih, vanvremenskih limuzina, valjda priteran odlučnom komandom njegovog veličanstva dolara, rešio da napravi svoj terenac.

Pročitajte još:Pre tačno 50 godina napravljen je "najpoželjniji terenac na svetu"(FOTO/VIDEO)

Prvi "Aston Martin" sa oznakom "DBX" sišao je sa proizvodnih traka. Kako je,  naravno "Aston Martin" jedno od najomiljenijih vozila Džemsa Bonda, možda i "007" u nekom budućem filmu, najezdi u ovom vozilu.

Prvi "DBX" (Foto:"Asron Martin")

Doduše, nije juče "Aston Martin" rešio da pravi SUV. Najavio je to pre 4-5 godina, a kako će izgledati videli smo krajem prošle godine, a ovih dana je počela i proizvodnja u fabrici ove kompanije u Velsu.

Naravno "sve pršti" od luksuza, a kako i ne bi kada najeftinija varijanta košta oko 190.000 dolara?
Pod haubom je motor od 4,0 litara radne zapremine sa dva turbo punjača i osam cilindara u V rasporedu. To je motor koji je inače konstruisao "Mercedes-Benc" i deljenje "AMG".

Pročitajte još: Pogledajte kojih 10 automobila najviše kupuju Evropljani!

Zato i ne čudi da je sposoban, bez obzira na gabarite, da do stotke iz mesta stigne za 4,5 sekundi. Maksimalna brzina je 291 kilometara na čas što je zaista za "kapu dole" jer ovo je ipak, terensko vozilo.
Sve to je moguće kad "AMG" biser isporučuje zavidnih 550 KS što uz 700 nm garantuje savršeno uživanje. Automatski menjač ima devet stepeni prenosa i snagu isporučuje na sve točkove.
O raspodeli te sile, naravno, brigu vodi kompjuter.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.