· · Komentara: 1
ISHRANA

Verovali ili ne, ali OVE NAMIRNICE nikako ne treba unositi pre spavanja

Da li vam se dešava da uveče ne možete da zaspite iako ste umorni?

1598001335_Depositphotos_82929960_s-2019.jpg
Foto: depositphotos

Postoji namirnice koje ne bismo trebali da unosimo uveče, jer nam upravo one ne dozvoljavaju da zaspimo.

Pročitajte još: Zašto se posle LJUTE HRANE osećamo ODLIČNO? Ovo kaže NAUKA

Određene namirnice ili neki sastojci u hrani utiču loše na naš organizam što narušava proces spavanja. Dovoljno je samo da izbegavate ove namirnice pred spavanje i nećete imati nikakvih problema sa snom.

Foto: Depozit

Kafa

Jasno je zbog čega ne bi trebalo da pijete kafu pred spavanje. Kofein koji se u njoj nalazi “služi” da razbuđuje organizam, što vam sigurno neće pomoći da zaspite.

Alkohol

Još jedan napitak koji ne bi trebalo konzumirati pred spavanje. S obzirom na to da telo želi da izbaci alkohol koji unesete u sebe – čaša ili dve piva pred spavanje će vas samo “terati” u toalet u sred noći, možda i više puta.

Pročitajte još:Ruski naučnici OTKRIVAJU: Ovaj KOROV pomaže u lečenju KORONE!

Foto: Depozit

Sokovi

Sokovi su uglavnom prepuni šećera, što našem telu prija ako želite da se razmrdate, da popravite raspoloženje ili poboljšate koncentraciju, ali to ubija san.

Povrće

Iako deluje besmisleno – ali neko povrće nije dobro jesti pred spavanje. Ma koliko bili zdravi – jednostavno nešto treba izbegavati uveče. To se pre svega odnosi na povrće koje se teško vari, kao što je prokelj, brokoli, kupus.

Slatkiši

Iz istog razloga zbog kog treba izbegavati sokove – treba izbegavati i slatkiše pred spavanje. Visok sadržaj šećera držaće vas budnim sigurno duže nego što ste planirali. Ovo se posebno odnosi na čokoladu – koja stimuliše mozak, otklanja umor i ubrzava metabolizam – što je sve poželjno, ali za početak, a ne kraj dana.

Pročitajte još: Previše SLANA HRANA loše utiče na MOZAK! Evo i kako

“Teška” hrana

Pod terminom “teška” hrana podrazumeva se veoma začinjena i masna hrana. Upravo je to ono što bi trebalo izbegavati kasno uveče. Problem je što organizam mora dodatno da se potrudi da bi svario ovakvu hranu, a to mu “teže pada” u toku sna. Zato će vas držati budnim sve dok to ne svari – što može potrajati i satima.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.