· · Komentara: 0
SAVETI

SAVRŠENO JUTRO je ideal kome svi težimo! Tri trika kako da to postignemo

Svako jutro možete sami iskreirati i poboljšati uz samo par jednostavnih trikova

1617831681_jutro.jpg
Foto: Pixabay

 

Svakome od nas se dogodilo da ujutru ustanemo na "levu nogu" i da smo iz nepoznatih razloga neraspoloženi. U tim situacijama, ma koliko god nam se činilo da nemamo izlaza iz neraspoloženja, postoji nekoliko jednostavnih saveta kako da dan učinite savršenim.

Kako bi eliminisali stres i bili spremniji za izazove koji dolaze u danu pred nama, odvojite pet minuta za vežbe disanja

Pročitajte još: PARFEM nije samo da lepo mirišete, on budi USPOMENE i ima još NEVEROVATNIH prednosti

Naučnici tvrde da svoj odnos prema sebi i drugima i da raspoloženje zavisi od toga na kakav način započnete jutro, pa iz toga razloga preporučaju 27-minutnu rutinu, koju je lako uklopiti u svoj dan. 

Naučite nešto novo

Pročitajte još: Milica Milša oduševila fanove FOTOGRAFIJOM iz mladosti: "Bila si i ostala lepotica" (FOTO)

Preostalih 20 minuta posvetite učenju nečeg novog. To možete učiniti sami proučavajući internet ili čitajući knjigu ili časopis, a možete ući u razgovor sa nekim i otkriti nešto novo. U tih 20 minuta možete proširiti svoje znanje, ali i učvrstiti odnos sa nekom osobom, a oboje deluje na vaš lični rast i razvoj. 

Uzmite papir i olovku

Pročitajte još: Sva pravila češljanja kose: Sitnice mogu da utiču na njen kvalitet

Dva minuta potrebne su vam za jutarnju rutinu zahvalnosti, za koju mnogi kažu da će vam promeniti život. Nakon disanja uzmite papir i olovku i napišite tri stvari za koje ste iskreno zahvalni. Na taj način mi učimo naš mozak da se koncentriše na pozitivne stvari u životu odnosno reprogramiramo ga da se lakše nosi sa lošim dešavanjima.

Vežbe disanja

Kako bi eliminisali stres i bili spremniji za izazove koji dolaze u danu pred nama, odvojite pet minuta za vežbe disanja. Posebne vežbe disanja imaju značajan učinak na mentalno i fizičko zdravlje. Disanje je povezano sa parasimpatikusom koji deluje na odmaranje i probavu, ali je i povezano sa emocijama pa ih putem njega možemo kontrolisati.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.