· · Number of comments: 0
ЕКСКЛУЗИВНО

Аутомобил који није на продају , а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО/ВИДЕО)

Извештач "Новости" имало ретку прилику да се провоза у овом болиду

_ALP2464.jpg

Презентација прелепе "алфа ромео ђулије" на југу Италије... Познати хотелски комплекс, сунце, море...Неколико десетина специјализованих новинара из целог света, међу њима и екипа "Новости", ужива у најновијем возилу из Алфине радионице снова - "ђулији"... 

Па ипак, рески звук, тамо негде из прикрајка, привлачи пажњу. Иако су светла позорнице резервисана за "ђулију" (и њеног оф-роуд близанца - "стелвиа") одлазимо са главне бине и откривамо редак, јединствен бисер.

 

Црвени болид, који заједно са власником, кратко се представи као Серђо, не желећи да буде "партибрејкер" делује као магнет на све већи број новинара.

- Ово је једина "алфа ромео спорт спајдер" из 1954. године. Цена? Нема цену - кратко одговара Серђо.

Док правимо прве фотографије Серђо даје основне податке. "Шасија алуминијумска, креирао је Бертоне. Има 1,997 кубика", 138 КС (сви и даље у пуној снази) и - то је то..."

Цитирамо податке из "Алфиног" музеја где смо били годину, две раније... "Алфа Ромео спајдер спорт" први направљен као прототип 1950. Потом извајана још четири комада, два у 1954.

- Један - каже Серђо. И није на продају, нема цену!

Прочитајте још: Отворена прва "Гаража" у Марторелу: У "Купра племе" примљен и голман ФК Барселоне Марк-Андре тер Штеген

Уместо даље приче питамо да ли би хтео да упали "љуту машину". Осмех већи од Апенина. Грми "алфа".

 - Хоћете ли круг ? Какво питање!

Некако по навици, почнем да бројим ... У брзање од 0-100... Серђо нешто објашњава, не чујем га од ветра, рзања оних 138 "коња"...

Схватам некако да је стаза око хотела сувише кратка и да ће Серђо да истера ате на главну џаду. Ауто радосно поскочи кад се докопа асфалта.Серђо убацује у пету, сада већ јуримо а поносни власник показује прстом да снимим брзиномер... Идемо 180, 200...

Нема амортизера, нема појасева, крова, кациге... Осећамо сваку неравнину на путу, али адреналин лије у потоцима, па овај аутомобил је пробао и Фанђо!

Крајичком ока видим карабињере поред пута, гледају, учини ми се и да машу... "Алфа" је каже Серђо, "Италија је... Може и без таблица..."

Враћамо се у парк хотела, чека нас "ђулија". Историја и будућност чувеног бренда на једном месту.

"Алфа" је ипак -  "Алфа"!

ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ

  • МОДЕЛ: "Алфа ромео спорт спајдер"
  • ГОДИНА ПРОИЗВОДЊЕ: 1954.
  • БРОЈ ПРОИЗВЕДЕНИХ ВОЗИЛА: 2 (1)
  • ДИЗАЈН: Франко Скаљоне за Бертонеа
  • ШАСИЈА: Алуминијум
  • МОТОР: "Алфа 2.0"
  • БРОЈ ЦИЛИНДАРА: 4 у линији
  • ЗАПРЕМИНА: 1997 ццм
  • КОМПРЕСИЈА: 9.0:1
  • БРОЈ ВЕНТИЛА: 4
  • КАРБУРАТОР: 2 Wебер 50 ДЦО3
  • МЕЊАЧ: Мануелни, 5 степени
  • МАКСИМАЛНА СНАГА: 138 КС при 6.300 обр./мин.
  • МАКСИМАЛНА БРЗИНА: 220 км/ч
 

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.