· · Number of comments: 0

Навике због којих не можемо да смршамо: Многи их занемарују

Смршати здраво и у планираном року један је од тежих задатака

1664111470_salad-gd3b90bcd8_1280.jpg
Фото: Пиxабаy

Често може бити и фрустрирајући за појединца. Стручњаци истичу да је најважније прво упознати себе, а затим поставити циљеве и реалне жеље када је фигура у питању.

Не постоји чудо нити чаробни штапић за испуњење нереалних жеља. Често у једну од њих спада и жеља за идеалном линијом тела. Да би се остварили жељени резултати, важно је поштовати навике у јелу, као и пар важних препорука, као потребу нашег тела. Постоји неколико грешака које нас спречавају да смршамо.

Грешке приликом дијете

Преједање здравом храном

Пожељно је у исхрану увести храну која је богата хранљивим састојцима, а коју волимо. Неки од нутрициониста препоручују да се порције измере како не бисмо претерали са калоријама.

Прочитајте још: Верујемо да увече не треба да се једе ако желимо да смршамо? Ново истраживање има другачије закључке

„Намирнице попут орашастих плодова, маслаца, авокада,хумуса богате су хранљивим састојцима, садрже здраве масноће и више калорија од осталих угљени-хидрата или протеина. Мерење порција кључно је ако желите да смршате", истакла је Еми Гадсон, ауторка кљига о начину исхране.

Мали унос протеина

Уношење довољне количине протеина током дана је неопходно за наше опште здравље.

- Протеини су неопходни за мршављење јер помажу у скидању сала и изградњи мишића, али на жалост, многи људи једу оброке који немају довољно протеина. Моје препоруке за извор протеина су пилећа прса, пилећи хамбургери, пилеће кобасице или риба - рекла је дијететичарка Кортни Дианђело.

Превише уља када кувате

- Уље је један од оних састојака због кога се број калорија у храни значајно и брзо повећава - истакла је Триста Бест, дијететичарка.

Овај "проблем" може се решити коришћењем уља у спреју, уместо уља из флаше. Не треба се превише опустити.

Прочитајте још: Ако желите да ваш СТОМАК буде раван, попијте овај НАПИТАК! Резулатати ће вас изненадити (ВИДЕО)

- Свако од нас с времена на време има потребу да поједе колач, чипс, да се опусти. Уношењем недозвољених намирница у исхрану, поново добијамо на тежини, а калорије губимо све теже - истакла је Еми Гадсон.

Једини циљ је да покушамо да одолимо изазову када су жеље за поједине забрањене намирнице јаке.

- Размишљајте о томе као о правилу 80/20, дакле 80 одсто времена потрошили сте се на придржавање плана и конзумирање житарица, немасних протеина, млечних производа, здравих масноћа, воћа и пуно поврћа, а 20 одсто времена дозволили сте себи да једете висококалоричну храну која вам није потребна и непожељна је у плану здраве исхране - истакла је Еми.

Нездрави зачини

- Понекад храни додајемо своје омиљене зачине како бисмо побољшали укус, али су неки од зачина штетни за наш план исхране. Рецимо, додавање сирупа палачинкама је примамљиво, али нездраво.Исто је и са мајонезима и преливом за салату - истакла је Кортни Дианђело.

БОНУС ВИДЕО

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.