Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Премијера

Јединствени двоточкаш из Баварске и на нашим друмовима (ФОТО)

"БМW моторад Србија" представио прелепог крузера "Р18"

1600951788_bmwr18.jpg
Фото:БМW
Oglas

Кажу да је због овог модела "БМW" једини конкурент поознат по овој врсти мотосикала завршио "на апаратима". Јер, баварски гигант "БМW" је моделом "Р18" поставио неке нове стандарде у овој категорији.

Компанија "БМW моторад Србија" представила је и на нашим друмовима, дугоочекивани модел који "БМW" мотоцикле на прави начин уводи у сегмент крузера. Модел "БМW Р18" је у потпуности у складу са традицијом чувених баварских мотоцикала - и технички и по питању стилског дизајна.

Фото: "БМW"

Међутим, иако се дизајном и изгледом овај модел наставља на легендарни "БМW Р5", модел који се налазио у производњи пре више од 80 година и потпуно преусмерава фокус на основне мотоциклистичке елементе: једноставност и боксер мотор као епицентар уживања у вожњи, и све у комбинацији са "добрим вибрацијама", он ипак поседује све најмодерније технологије из радионица овог гиганта

Прочитајте још: Врхунски СУВ на скенеру "Магазина Новости" показао зашто је велики хит (ФОТО)

- Пролетос је представљена серијска верзија, али нажалост, због целе ситуације, само преко интернета, а сада коначно можемо уживо да видимо, да чујемо, а ускоро и да пробамо овај фантастични мотоцикл - рекао је Лазар Раданов Радичев, "прајс и продукт" менаџер компаније Делта моторс, генералног увозинка и дистрибутера "БМW моторад програма".

Фото:БМW

Тежак је 345 кг, дугачак скоро 2,5 метра и има међуосовинско растојање од 173 цм. Запремина мотора је 1.802 ццм, по чему је и добио назив "Р18", а максималну снагу од 91 КС испоручује при 4.750 обртаја у минуту. Важно је истаћи његов огроман обртни момент од 158 Нм на 3.000 обртаја, при чему је у распону од две до четири хиљаде обртаја, све време на располагању обртни момент од преко 150 Нм. 
Центар пажње је “Биг боксер" агрегат, са највећим капацитетом двоцилиндричног боксер агрегата икада коришћеног у серијској производњи. Поседује квачило и мењач са шест брзина, а финални пренос је преко кардана.

Поседује детаље легендарних боксер мотора из 1936. године као што су двоструки цевасти рам, карактеристичан облик резервоара и видљиво карданско вратило. Наследио је и традиционално ваздушно хлађење. Ауспух је урађен по угледу на концепт "Р7" из тридесетих година.

Прочитајте још: Сећате ли се "аутобјанкија", омиљеног аутомобила девојака? (ФОТО)​

Иако минималистичког изгледа опремљен је најсавременијом опремом и системима. У стандарду поседује АСЦ систем стабилности, “Хил старт контрол" систем за полазак на узбрдици, као и МСР систем који контролише кочење мотором. Кочиони систем се састоји од двоструких дискова напред и једноструких позади, оба са четвороклипним кочионим чељустима.

Фото: "БМW"

Оно што овај мотоцикл додатно издваја од осталих модела из истог сегмента јесу и три различита мода вожње “Рејн", “Рол" и “Рок" која се могу прилагођавати индивидуалним жељама возача. Позиција седења је усправна и условљена ногоступима који су постављени на средини, иза цилиндара, што је одлика "БМW" модела.

Нови модел ће се наћи у продаји  као ексклузивни "фрст едишн" - са много хромираних детаља, белих линија на резервоару, "фртс едишн" ознака на мотоциклу, као и посебног поклон пакета који ће добити власници ових мотоцикала, уз ово доступан је велики број опција индивидуализације.

Почетна цена модела "Р18" је 23.300 евра са укљученом петогодишњом гаранцијом, а на почетку продаје, и са укљученим "фрст едишн" пакетом.

"БМW моторад" представио је и потпуно нови концепт сервисног пријема посвећеног само мотоциклима, као и простор који клијентима омогућава опуштање у пријатној атмосфери уз кафу и разговор са сервисерима и пријемним саветником, док је њихов мотор у сервису.

                                         Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas