Oglas
Oglas
· · Коментари: 0

ДА ЛИ ЗНАТЕ ШТА ЈЕ ДЕ-ИНФЛУЕНСИНГ: Заједници на ТикТоку је већ доста свега, па су покренули нови тренд!

Анти-тренд у борби против ''савршених живота''

1676548025_shutterstock_1425386702-deinfluensing.jpg
Пхото: Схуттерстоцк
Oglas

Ако се дружите било где на интернету, посебно на платформама друштвених медија, попут Инстаграма или ТикТока, није вам стран термин ''инфлуенсинга''. По дефиницији, утицати значи управо то - утицати на, али та реч је добила потпуно ново значење у модерном добу. У суштини, у питању је маркетиншка тех ника која упошљава креаторе садржаја на друштвеним мрежама, да промовишу одређене производе и услуге.

Сви смо видели примере утицаја интернета на наше свакодневно понашање и потребе. Попут слатке девојке, која вам показује своје омиљене козметичке производе, кроз лепо исфилтриран видео. Садржај постова или особа која их показује само вас подстиче да нешто купите, и већ видите себе како посежете за платном картицом. Ови привлачни постови су обично означени одрицањем одговорности за полаћену промоцију.

Фото: Схуттерстоцк

Међутим, људима на ТикТоку већ је све дојадило. У свега неколико дана #деинфлуенцинг тренд је прикупио преко 26 милиона прегледа, на овој мрежи. ТикТок де-инфлуенсери рећи ће вам шта да не купујете! Овај тренд је преузео свет од почетка године.

Шта је заправо деинфлуенсинг?

Деинфлуенцинг, као што му и само име говори, је тренд који тежи да људе одвоји од утицаја инфлуенсера, а истовремено позива на престанак куповине масовно популарних (углавном)  производа за улепшавање.

Претерана засићеност палетама сенки (као да смо професионални шминкери), стална паника да пропуштамо најбољи нови серум (који можда и није за нашу кожу – али је хит на ТикТоку па га желимо), или “туга” због мањка Инстаграм уређеног стана. Непрестана тежња да будемо као неко други, коме се дивимо...
Све у свему, сада људи позивају једни друге на "деинфлуенсовање", које је у видеима на ТикТоку увек попраћено искреним рецензијама популарних производа.

@цхристина.мyцхас Тхингс и стоппед буyинг wхен И децидед то цханге мy лифе - И усед то бе а схопахолиц импулсе буyер то мy цоре. Wхен И стоппед буyинг тхесе тхингс, цхангед мy монеy хабитс, анд инцреасед мy инцоме - И цхангед мy финанциал футуре анд мy лифе. Wхо кнеw? #деинфлуенцинг #схопахолиц #импулсебуyер #буyерсреморсемуцх ♬ оригинал соунд - Цхристина

Деинфлуенсинг имаза за циљ борбу против те незасите жудње за материјалним стварима, које обично подстичу интернет инфлуенсери и трендови. Сада корисници иступају са другом намером, схвативши да вам не треба дванаест маскара или петнаест различитих мајица у истој боји.
У суштини, уклањање утицаја је одбацивање читаве једне културе, у којој је добро познато да чак ни они 
који вас убеђују да је нешто добро, не верују у то. Потрошачима је постало доста ''савршених живота инфлуенсера'', за које се касније испостави да се воде озбиљне битке, и иза појединих савршених осмеха- мрачна стања и не тако срећни и задовољни животи, које покушавају да се ''продају''.

Фото: Схуттерстоцк

Нови тренд као да скида све лажне слојеве конзумистичког друштва, а показује да је лепота у томе да цените оно што већ иматре, уместо да бескрајно тражите нешто што вас вероватно неће испунити, или ће срећа бити кратког рока.

 

БОНУС ВИДЕО: 

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas