· · Number of comments: 0

ЗАБЛУДЕ О ИСХРАНИ: Слепо се држите ОВИХ 6 ПРАВИЛА, а не знате да су потпуно погрешна

Савети стижу са свих страна, али има доста погрешних.

1641206226_breakfast-gd177c1e87_640.jpg
Фото: Пиксабеј

Колико људи, толико и навика у исхрани. Често се дешава да када мислимо пратимо добар савет за здраву исхрану, ситуација испадне потпуно обрнута.

Доручак треба прескакати

Не морате имати прави комплетан оброк, али треба да поједете нешто. То нешто може бити и банана и кекс, урме, бадеми, шта год што вам није тешко за стомак, а може да вам обнови снагу. Прави доручак треба да једете након трчања, мада ни тада не треба да се преједате, већ да поједете толико да будете сити.

Прочитајте још: Да ли ваше омиљено пиће изазива НАЈГОРИ МАМУРЛУК? Шта очекивати од сваког пића

У реду је јести једном дневно

Уколико једете само једном дневно ви вашем организму шаљете знак да он мора много спорије да троши калорије, јер зна да ће следећи пут добити храну тек следећег дана. На тај начин успоравате метаболизам и терате га да прави веће залихе масти него што би он то иначе радио. 

Не треба јести после 18х 

Истина је да не треба да једете после 18х ако планирате да легнете у 21х или 22х, али ако нпр. радите тренинг у 19х, потпуно је нелогично да толико исцрпите свој организам и пустите га да пати. Потрудите се да не једете пред сам одлазак у кревет, али ако лежете у 2 ујутру, наравно да ћете јести и после 18х и после 20х.

Глутен не ваља

Истина је да глутен не ваља, али само особама које имају целијакију или алергију на њега! Сви остали људи могу нормално да једу глутен. 

Угљени хидрати нису добри

Угљени хидрати су добри, сложени угљени хидрати су одлични и неопходни за наше функционисање, поготово ако се много умарате и трошите. Не треба их баш јести за вечеру, али ако осетите потребу и то је ок, али их треба јести током дана и након тренинга без икакве гриже савести.

Цеђени сок је супер здрав 

Чашом цеђеног сока уносите дупло више или чак три пута више калорија него што бисте унели да поједете барем део воћа који цедите. Тешко баш да ћете појести одједном четири поморанџе, три јабуке и четири шаргарепе, колико исцедите у чашу сока, зар не?!

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.