· · Коментари: 0
промо

Опремамо домове за децу хероје: Велико срце МАСТЕРЦАРД И НУРДОР акције

Нова СУПЕРХЕРО колекција за опремање дома малим СУПЕРХЕРОЈИМА

1653382181_KV-FINAL-ZA-SUPERHERO-PR-16x9.jpg
Пхото:Промо

Компанија Мастерцард и Национално удружење родитеља деце оболеле од рака НУРДОР, новом кампањом настављају дугорочну сарадњу подршке малим СУПЕРХЕРОЈИМА. Након што је Мастерцард креирао онлине платформу за донације СУПЕРХЕРО.рс чији је важан део и бренд уличне моде, и донирао га крајем 2021. године организацији НУРДОР, сада је време да се настави са помагањем малишанима који се боре против рака. У наставку сарадње компанија Мастерцард је ангажовала талентовану младу модну дизајнерку Татјану Остојић која је оплеменила пролећно-летњу СУПЕРХЕРО колекцију и тиме допринела даљој популарзацији овог изузетно занимљивог бренда, а самим тим и даљем подизању свести о потребама НУРДОР-а.

Пхото: Промо

Компанија Мастерцард оснажује и саме појединце да започну значајне иницијативе и одазову се пројектима који користе локалним заједницама и доприносе развоју целокупног друштва, а подршка за рад организације НУРДОР је добар пример који нам говори да се сваки појединачан хумани чин и донација рачуна како би се остварио виши циљ. Од почетка пројекта прикупљено је близу 4 милиона динара а вредност појединачне донације у оквиру суперхеро.рс платформе износи у просеку 4.900 динара чиме грађани показују да су свесни да појединачним чином итекако утичу на бољу садашњост и будућност оних којима је помоћ најпотребнија.

Пхото: Промо

Милена Ђорић Гудурић, маркетинг менаџерка у компанији Мастерцард за тржишта Србије, БиХ и Црне Горе изјавила је: „Након изузетно успешног лансирања Суперхеро платформе и бренда уличне моде у децембру прошле године, веома смо узбуђени што после само пар месеци лансирамо још једну колекцију, која сада има и један врло конкретан циљ – да позове кориснике да донирају и помогну да нова НУРДОР Родитељска кућа што пре отвори своја врата онима којима је најпотребнија. Очекујемо да колекција изазове још већу пажњу од претходне, а за то се овог пута са нама побринула млада српска дизајнерка Татјана Остојић, чије ће моделе из ове капсул колекције моћи да понесу сви који се одлуче да донирају на овај једноставан, дигиталан начин. Као и прошлог пута, од свих доступних модела, два модела ће бити доступна само за Мастерцард кориснике које позивамо да пробуде суперхероје у себи.“

Пхото: Промо

„Родитељска кућа није само бесплатан смештај. То је простор који је испуњен надањима, жељама, али и страховима који прате децу оболелу од рака и њихове најближе. Нашим њамлађима он је од изузетног значаја јер се простор прилагођава њима и њиховим потребама. То је простор у којем болест не може да одузме право на детињство и у којем увек могу да се осећају као да су код куће. Нова Родитељска кућа у Београду биће највећа до сада у Србији, у коју ће долазити малишани из целе наше земље и једина коју ћемо бити у прилици да од пода до плафона опремимо по мери деце и њихових породица. Зато нам је подршка у овом пројекту неизмерно важна“ изјавила је Јоланд Корора, председница НУРДОР-а.

Пхото: Промо

Близу 20 година НУРДОР улаже значајна средства у унапређење услова лечења деце на свим хемато-онколошким одељењима у Србији и обавља сјајан посао тиме што пружа логистичку, стационарну, психолошку и социјалну подршку малим СУПЕРХЕРОЈИМА и њиховим родитељима. Због тога након прве донаторске кампање из 2019.године, дугорочна сарадња компаније Мастерцард и НУРДОР-а подразумева и онлине платформу за донације суперхеро.рс, развој бренда уличне моде, као и заједничку промоцију потребе за сталним донацијама овој организацији.

Платформу и колекцију су заједно са компанијом Мастерцард подржали и партнери АИК банка, МцЦанн Београд, Дриве агенцy, Гампо+, Маинстреам, Цорвус и Беx курирска служба.

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.