· · Коментари: 0
Персонализација

Један од директора "Реноа" поред аутомобила има још једну СТРАСТ: Стално их носи, а број се непрестано мења (Фото)

Како је Лоренс ван ден Акер постао чувен не само по аутомобилима већ и по спортској обући

RA-5.jpg
Фото: Промо

Лоренс ван ден Акер, директор "Реноовог" одељења за дизајн, осим по концептним аутомобилима изузетно промишљеног дизајна, познат је и по заводљивости коју је удахнуо својим моделима. На друштвеним мрежама је стекао бројне пратиоце захваљујући својим патикама. И то не без разлога – сваки концептни аутомобил и нови серијски аутомобил су попраћени одговарајућим паром патика!

И то тако да су с временом патике постале његов заштитни знак, одраз његове личности. 
Зашто је Лоренс ван ден Акер одлучио да носи патике? Зашто је персонализација одједном тако важна?

- Мислим да се ради о суштински људској потреби. Лакше се прилагођавамо ономе што је пожељно када то можемо да прилагодимо својим идејама. А то је кључна карактеристика персонализације. - каже Акер.

Овај феномен је још израженији међу дизајнерима јер се од њих очекује да дају свој лични печат, а да би у томе успели, морају пре свега да створе властити изражај. Патике су биле начин да изразим своју помало спортску особеност. Такође су и уочљив комад гардеробе са којим се можете лако играти. 

Прочитајте још: Будите принцеза и понесите хаљину као Кејт Мидлтон (Фото)

Главна мисија дизајнера јестe да учини живот лепшим. Наравно, почевши од боја које морају да зраче привлачношћу. Боје су један од заштитних знакова , стога их комбинујемо на различите начине како би учинили улице још шаренијима. Обично тежимо ка топлим и ведрим бојама.  Каросерија је дизајнирана тако да светлост игра важну улогу. Инспиришу нас нови трендови, посебно из света моде. 
Патике и аутомобили имају више тога заједничкога него што се на око чини. Ђон се може упоредити са сегментом возила (градски аутомобил, теренац итд.), горњи део патике са каросеријом, док су пертле потпис обуће, као што је и предња маска потпис аутомобила.

Постоји природна веза између аутомобила и патика. Људи често говоре о утицају архитектуре на возила, али веза између возила и обуће још је ужа. На пример, обућа и аутомобили на исти начин попримају обележје марке. Мада наизглед једноставан предмет, обућа може да открије много тога. Обично се каже како на основу нечијег сата и ципела можемо много да сазнамо о особи која их носи.

Колико пари патика имате?

- Тешко је рећи – тај број се непрестано мења! На фотографијама са догађања" Л’Ателиер Рено" ћете уочити око 12 пари, иако их имам најмање 20. Носим их свакодневно. Патике је важно носити исто као што је и аутомобил важно возити.

Када бисте могли да дизајнирате патике испочетка, како би изгледале?

- Желео бих да дизајнирам много напреднији модел патика. Једноставне и удобне, али од напреднијих материјала. Рецимо од савитљивог метала, израђене уз помоћ технологије 3Д штампања. Могле би то да буду „паметне патике”, зашто да не.

Људи често говоре како "Реноови" модели делују живо и уносе ведрину. Ако желите да патике учините живљим, довољно је да се поиграте са светлом, технологијама и покретом. Ходање ће на тај начин бити још већи ужитак за чула. Такође, желео бих да израдим потпуно разградиве патике. Или да створим обућу која неће моћи да се поцепа или износи, која ће грејати и хладити стопала у зависности од годишњег доба.

Које патике најрадије носите?

- Оне које ме подсећају на почетак моје авантуре у" Реноу": "Адидас" патике дизајниране за" ДеЗир". Концептни аутомобил "ДеЗир" и "клио 4" увек ће имати посебно место јер су означили почетак моје каријере у "Реноу". У њих сам уложио своје срце и душу, а они су заузврат показали све оно што ће тек доћи. Слично као и прва љубав, такво се искуство не заборавља.

Неколико речи о следећем моделу патика?

Припремамо нови модел у сарадњи са "Ле кок спортифом". Припремите се за изненађење које стиже за неколико месеци. Могу вам само открити да ће бити жуте...

Фото:Промо

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.