· · Number of comments: 0
Prvenac

U Hirošimi počela proizvodnja prvog električnog vozila

U svojoj "Fabrici broj 1" u Japanu "Mazda" pravi novi "MX-30" koji će trošiti oko 16 Kv/č na 100 km

NASLOVNAMAZDA-MX-30_Exterior_EU-specification_1.jpg
Foto:"Mazda"

U istoriji "Mazde" ostaće zabeležen datum 19. maj 2020. jer je tada započela proizvodnja prvog električnog vozila ove kompanije modela "MX-30".

"Mazda" je u svojoj fabrici Ujina, poznatoj i kao "Fabrika broj 1", odgovarajući na zahteve tržišta za električnim ali i SUV vozilima pokrenula proizvodnju automobila od kojeg se mnogo očekuje.

Foto:"Mazda"

Novi "MX-30" je opremljen "e-skajaktiv" novom "Mazdinom" tehnologijom. Za pogon (na prednje točkove) je odabrana kombinacija AC sinhronog električnog motora sa 145 KS i litijum-jonske baterije od 35,5 kilovat-časova koja novom SUV modelu "Mazde" daje autonomiju u gradskim uslovima veću od 200 kilometara!

Zanimljivo je da se baterije, do nivoa od 80 odsto napunjenosti mogu dovesti za samo 40 minuta na DC brzim punjačima.

Pročitajte još: Preživeli ATOMSKU bombu, ušli u GINISOVU knjigu rekorda, slave 100. rođendan i proizvode MILIONE vozila

Naravno, "Mazda" je svoj terenac opremila najsavremenijim sistemima "asistencije". Unutrašnjost je moderno kreirana sa korišćenjem modernih, ekoloških materijala.

Foto:"Mazda"

"Mazda" navodi da će prema VLTP standardima potrošnja električne energije biti od 14,5 do 19 kilovat-časova na 100 pređenih kilometara uz autonomiju od 200 do 262 kilometra u gradskim uslovima.

Pročitajte još: Pečat savršenosti: Dve nove „mazde“ osvojile najprestižniju nagradu za dizajn

Prema NEDC standardima potrošnja na 100 kilometara će se kretati oko 16 kilovat-časova, a domet sa jednim punjenjem u gradskim uslovima biće između 237 i 298 kilometara.

Očekuje se da će ovaj model, čija cena još nije saopštena, biti u prodajnim salonima širom Evrope ove jeseni.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.