· · Komentara: 1
Atraktivan

Pogledajte PRVE SKICE nove električne "škode enijak iV"

Čuveni dizajner Karl Neuhold otkriva detalje pre premijere 1. septembra u Pragu

1597304765_200812-Exterior-ENYAQ-iV-2.jpg
Foto:"Škoda"

Češki automobilski div, u okrilju "Folksvagen grupe", nastavlja siloviti prodor u sam vrh svetske auto-industrije. Na tom putu veliki adut biće novi, električni krosover, "enijak iV" kojeg će "Škoda" predstaviti 1. septembra u Pragu.

Pročitajte još: Imamo IDEALNO mesto za letovanje, SVE UKLJUČENO, a uz jedan USLOV - dobijate POPUST (FOTO)

Sa novim skicama, koje je objavila ova kompanija, postaje znatno jasnije u kom pravcu ide češki proizvođač.

Pročitajte još: Da li znate zašto je ovo vozilo proglašeno za "Automobil 20. veka"? (VIDEO)

Ovaj model je prvo vozilo "Škode"  izgrađeno na MEB platformi "Folksvagen grupe".

Foto:"Škoda"

- Dizajn modela je progresivan, uravnotežen i samouveren. Nove proporcije daju mu posebnu dinamičnost i prostran enterijer. Veliki točkovi i klirens ostavljaju snažan utisak SUV-a. Telo modela  je takođe izduženo i izuzetno aerodinamično, što ima pozitivan uticaj na domet - objašnjava Karl Neuhold, rukovodilac sektora za dizajn eksterijera u "Škodi".

Pročitajte još: Ovo je vreme SUV vozila, ekipa "Magazina Novosti" otkriva ZAŠTO (FOTO)

Reč je o komfornom krosoveru dužine 4.648 mm, širine 1.877 mm i visine 1.618 mm, dok je međuosovinsko rastojanje automobila 2.765 mm.

Ova verzija će imati zadnji pogon, a elektromotor snage 148 KS (109 kW) će biti postavljen iznad zadnje osovine.

Srednja varzija električnog krosovera biće opremljena baterijom od 62 kWh, što će biti dovoljno da se pređe oko 390 km.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.