Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Првенац

У Хирошими почела производња првог електричног возила

У својој "Фабрици број 1" у Јапану "Мазда" прави нови "МX-30" који ће трошити око 16 Кв/ч на 100 км

NASLOVNAMAZDA-MX-30_Exterior_EU-specification_1.jpg
Фото:"Мазда"
Oglas

У историји "Мазде" остаће забележен датум 19. мај 2020. јер је тада започела производња првог електричног возила ове компаније модела "МX-30".

"Мазда" је у својој фабрици Ујина, познатој и као "Фабрика број 1", одговарајући на захтеве тржишта за електричним али и СУВ возилима покренула производњу аутомобила од којег се много очекује.

Фото:"Мазда"

Нови "МX-30" је опремљен "е-скајактив" новом "Маздином" технологијом. За погон (на предње точкове) је одабрана комбинација АЦ синхроног електричног мотора са 145 КС и литијум-јонске батерије од 35,5 киловат-часова која новом СУВ моделу "Мазде" даје аутономију у градским условима већу од 200 километара!

Занимљиво је да се батерије, до нивоа од 80 одсто напуњености могу довести за само 40 минута на ДЦ брзим пуњачима.

Прочитајте још: Преживели АТОМСКУ бомбу, ушли у ГИНИСОВУ књигу рекорда, славе 100. рођендан и производе МИЛИОНЕ возила

Наравно, "Мазда" је свој теренац опремила најсавременијим системима "асистенције". Унутрашњост је модерно креирана са коришћењем модерних, еколошких материјала.

Фото:"Мазда"

"Мазда" наводи да ће према ВЛТП стандардима потрошња електричне енергије бити од 14,5 до 19 киловат-часова на 100 пређених километара уз аутономију од 200 до 262 километра у градским условима.

Прочитајте још: Печат савршености: Две нове „мазде“ освојиле најпрестижнију награду за дизајн

Према НЕДЦ стандардима потрошња на 100 километара ће се кретати око 16 киловат-часова, а домет са једним пуњењем у градским условима биће између 237 и 298 километара.

Очекује се да ће овај модел, чија цена још није саопштена, бити у продајним салонима широм Европе ове јесени.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas