· · Komentara: 0
NOVITETI

Lako se parkira i radi na struju: Vozilo osmišljeno za tinejdžere? (FOTO)

Da li se "Sitroen" vraća korenima ili čini sve kako bi pronašao nove kupce?

1615901098_citrotinejd.PNG
Foto: Instagram/ screenshot citroen

Dugačak je samo 2,40, širok 1,39, a visok 1,52 metara. Dakle, karakteristike ovog automobila ispunjavaju sve uslove da u njega sedne momak od 14 godina.

Pročitajte još: Omiljeno vozilo taksista, bio je simbol AMBASADORA, gasterbajtera i DIREKTORA (VIDEO)

Ovaj četvorotočkaš je idealan za gradske gužve, a pošto radi na struju (100% električni auto) zaista je savršeno gradsko vozilo. Maksimalna brzina je 45 kilometara na čas, što je samo prednost u gradskim uslovima i dodatan motiv da se nabavi tinejdžeru kao prvo vozilo.

Romantičan auto
Mesta ima za dvoje, ali gepek nije mali i suvozačko sedište može da se pomeri napred.
Maksimalna brzina je 45 kilometara na sat.

Ami pokreće 5,5 kwh litijum jonska baterija koja je dovoljna za 70 kilometara, a puni se preko klasične monofazne kućne utičnice i traje tri časa.

Pročitajte još: Krađa automobila bez obijanja brave, a prolaznici nikada ništa ne posumnjaju!

Ovaj "sitroenov" auto u Parizu može da se iznajmi na dan (15 evra), a odličan je za parkiranje, što je veliki problem ženama i starijim osobama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Citroën (@citroen)

"Sitroen" je očigledno odlučio da se okrene gradskim kupcima, ali i tradiciji. Ami 8 je sa dva miliona prodatih vozila bio najprodavaniji auto u Francuskoj od 1961-1978. godine. Uostalom, sigurno se sećate legendarnog modela "ajkule".

Pročitajte još: Dara Bubamara vozi auto od 100.000 evra, ali to nije NAJSKUPLJI na estradi! (FOTO)

"Sitroen" je najavio serijsku proizvodnju električnog Ami modela, a koštaće 8.000 evra.

 Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.