· · Komentara: 0
TRŽIŠTE

"Dojče kalitet" je i dalje sinonim za auto, ali OVO vozilo su svi u Srbiji tražili

Polovni automobili su i ove godine bili najtraženiji, a novi su kupovani za 25% manje nego 2019. godine.

1609145822_car-3046424_1280.jpg
Foto: Piksabej

Mnogi su mislili da će 2020. godine tržište automobila u Srbiji - stati. To se nije dogodilo!

Pročitajte još: Omiljeno vozilo taksista, bio je simbol AMBASADORA, gasterbajtera i DIREKTORA (VIDEO)

Međutim, ne mogu svi uvoznici da kažu da su imali dobru godinu, jer je tržište novih automobila zabeležilo pad od 25%. Pa, ko je onda profitirao?

Prosečna cena prodatog auta je 6.000 evra.

- Prodaja je u februaru stala, ali je u junu počela potražnja za automobilima, pa je prodaja starih vozila u nekim mesecima bila bolja nego 2019. godine - kaže Branislav Grčković iz portala "polovni automobili".

Mart 2014. godine
Uskoro će se meriti nivo izduvnih gasova. Isti auto koji je uvezen do marta 2014. može da se registruje, a uvezen posle togmeseca - ne!

Na kraju je, u prvih 11 meseci, prodaja polovnih automobila pala za samo sedam odsto. Najtraženiji su, kao i prethodnih godina, dizelaši. Najviše se traži godišnje između 2005. i 2007. godine, a prosečna cena je oko 6.000 evra.

Najtraženije godište je 2005. i to dizelaš!

- Najprodavaniji su Euro 3 i malo namnje Euro 4, a takav motor ima 2/3 prodadih automobila. To znači da je pogrešno misliti da smo mi "groblje automobila", jer ima i gorih zemalja u Evopi - kaže Grčković.

Pročitajte još: SVI su ga ŽELELI, a onaj ko ga je IMAO bio je KRALJ ASFALTA

Međutim, među polovnim automobilima najtraženiji su dizelaši, a kada se kupuju nova vozila traže se benzinci. Traže se i elektro vozila koja čine 15% prodatih novih vozila.

Korona povećala prodaju dvotočkaša Foto: Piksabej

Prodaja novih vozila je, dakle, pala za 25% i mnogi misle da je razlog to što nije održan Sajm automobila, jer se tada kupcima nude pogodnosti i razni popusti. Jedan deo kupaca, koji je planirao da kupi novi, odlučio se za polovan auto. 

Pročitajte još: To su bila vremena: Lagano je JEZDIO sa nasmejanim vozačem, a svi su ga gledali otvorenih ustiju!

- Najtraženiji su nemački automobili, a od firmi to je "folksvagen" - ističe Grčković.

Nemački automobili nemaju premca...

Lista najprodavaniji polovna vozila sajta sajta "polovni automobili":

Motori eksplodirali
Prodaja motocikala je porasla za  69% i mopeda za 12%! DO oktobra je prodato 1.827 motorcikala, a razlog je u distanci i povećanoj dostavi namirnica motorom.
  1. Folksvagen
  2. Opel
  3. Pežo
  4. Audi
  5. Reno

Pročitajte još: Vozilo po meri KRALJICE: Vozi u 95. godini i niko ne sme da joj traži DOZVOLU!

Lista najprodavanijih novih vozila sajta "polovni automobili":

  1. Škoda
  2. Fijat
  3. Reno
  4. Tojota
  5. Hjundai

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.