Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Унапређен

Као принцеза на зрну грашка "пиканто" има седам јастука!

Најмања "Кија" избегава гужве, зна каква је временска прогноза, где су пумпе и цене горива

KIJA-PIKANTO-NASLOVNA.jpg
Фото"Кија"
Oglas

Најмањи модел "Кије" дуг је тек нешто више од 3,5 метара, али има чак седам ваздушних јастука. Један чак и за колена возача! Нови, или боље речено, унапређени "пиканто" је доказ да и у најмања возила из гаме, самим тим и најефтинија у фамилији, мошете да уградити мноштво тога што је , до скоро било намењено само скупоценијим аутомобилима, из виших категорија.

Фото:"Кија"

Дизајн је осавремењен, додата су ЛЕД светла, нове магленке, у понуди је 10 нових боја, нови точкови ( и од 16 инча), нови, савременији, квалитетнији материјали. Унутрашњост је посебна прича. "Пиканто" има бројне визуелне и технолошке надградње које су сконцентрисане у 8,0-инчном "плутајућем" широком екрану на додир са аудио-визуелним навигационим системом (АВН и високорезолуцијски 4,2-инчни дигитални екран на инструмент табли. Поред овог доноси "Блутут" мултиконекцију која корисницима омогућава повезивост два мобилна уређаја истовремено – један за телефонирање без руку и употребу медија, а други само за медије.

Прочитајте још: Нова "кија рио" ће препознавати пешаке и бициклисте (ФОТО/ВИДЕО)

"Кијин" систем "УВО" возачима омогућава приступ различитим подацима – саобраћајне информације уживо, временску прогнозу, занимљиве тачке, цене горива и детаљи о евентуалним уређеним паркинг местима и уз пут – укључујући цене, локацију и расположивост. У зависности од државе корисници могу возилу даљински унапред послати руту путовања, проверити локацију свог возила и читати извештаје о возилу и примају дијагностичка обавештења.
Ту је и нова "фаза ИИ" ове "УВО" конект телематске технологије, које унапређују   повезивост возила и контроле како би смањили стрес током вожње. 

Фото:"Кија"

Нови систем асистенције АДАС укључује систем за спречавање налета (ФЦА) са препознавањем возила и пешака, затим систем за упозоравање на возила у мртвом углу (БЦА), систем за одржавање возила на  возној траци (ЛКА), систем за упозоравање на деконцентрацију возача (ДАW) и систем за одржавање возила на возној траци са прилагођавањем удаљености од возила испред са аутоматским убрзавањем код претицања након активирања мигаваца (ЛФА).
Систем ЛФА у сарадњи са радарским темпоматом за одржавање безбедног растојања до возила испред користи камеру и сензоре за праћење подних ознака и тако одржава возило на средини траке. Ту је и систем за помоћ код вожње уназад (РЦЦА) који возача упозорава и зауставља возило ако систем код вожње уназад на паркиралишту са леве или десне стране детектује приближавање другог возила...

Прочитајте још: Слажете ли се? Одлучено која је боја аутомобила најомиљенија

У Европи ће се "пиканто" који стиже у трећем кварталу ове године, нудити са три нова бензинска мотора "Смартстрим" чије главне две одлике су мања потрошња горива и ниже емисије ЦО2 у односу на претходнике. Моторна гама садржи мотор 1.0 Т-ГДи највеће снаге 100 КС, 1,0-литарски атмосферски мотор снаге 67 КС или 1,2-литарски ДПФИ ("дуал-порт фуел ињецтион") мотор са 84 КС. "Пиканто" је први модел са "Кијиним" новим роботизованим мењачем АМТ.
Подаци о емисијама и потрошњи горива биће објављени уочи старта продаје када ће се знати и цена.

 

 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas