Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Промоција

„Соренто“ - аутомобил који бисте сигурно волели да возите до Италије, УСКОРО И У СРБИЈИ

Корпорација „Кија“ објавила још информација о платформи и моторима нове генерације свог СУВ возила

sorento-naslovna.jpg
Фото:"Кија"
Oglas

Кажу да је Соренто један од најромантичнијих градова у Италији! А кажу и да је „кија соренто“ један од најбољих производа ове јужнокорејске компаније. Било би право уживање возити „сорента“ до овог града у Италији, макар и садашњу генерацију, иако је нова ту, „пред вратима“. Шта то доноси нова верзија?

„Кија“ полако, на кашичицу објављује информације о новом моделу. Сада су нас почастили вестима о новој платформи, али и о јединственим моторима. Нови „соренто“ је „Кијин“ први СУВ на новој платформи. 

Фото:"Кија"

Са компактним простором за мотор, краћим препустима и дужим међуосовинским растојањем, платформа омогућава потпуно нови дизајн и држање на путу, док нуди удобнију и забавнију вожњу. „Соренто“ је у односу на претходника дужи за 10 мм, међуосовинско растојање са додатних 35 мм сада износи 2.815 мм. Кабина нуди више простора од већине конкурената, а интелигентна конструкција „соренту“ даје највећу запремину пртљажника у сегменту великих спортских теренаца. 

Прочитајте још: Нанизао прегршт награда: Машина за прављење адреналина - „АБАРТ“

Када је 2002. године представљена прва генерација „сорента“ овај легендарни модел је имао робусну шасију, која је нудила пуно простора и теренске могућности. Прелазак на монокок каросерију друге генерације „сорента“ 2009. године донео је промену возних особина возила. „Кијина“ нова платформа спортског теренца представља сличан искорак најновије генерације „сорента“, који поставља нове стандарде у свом сегменту на подручју пространости, практичности, ефикасности и квалитета. 

Фото:"Кија"

Нова платформа је намењена новом „Смартстрим“ турбо хибридном погону. Нови погон, који је „сорентов“ први електрификовани погон, доноси 1.6 Т-ГДи турбо бензински мотор, електро мотор снаге 44,2 кW и литијум-јонски полимерни батеријски склоп капацитета 1,49 кWх. Бензински и електро мотор заједно пружају 230 КС и 350 Нм обртног момента, уз ове солидне могућности потребно је споменути и ниске емисије новог електрификованог погона. Интелигентна конструкција нове платформе омогућава постављање батеријског склопа испод возила, без задирања у кабину или пртљажни простор.

„Сорентов“ нови четвороцилиндрични 2.2 „смартстрим“ дизел мотор, који ће бити у понуди у Европи и Јужној Кореји, производи 202 КС, а његов обртни момент износи 440 Нм. Мотор преноси снагу преко „Кијиног“ новог 8-степеног мењача са двоструким (мокрим) квачилом (8ДЦТ), који је настао са циљем пружања углађеног преноса карактеристичног за уобичајене аутоматске мењаче, док је уједно унапређен у односу на мењач са сувим двоструким квачилом.

Фото:"Кија"

Ускоро можемо очекивати још неке нове погоне, између осталог и плаг-ин хибридну  варијанту. Поред нове платформе и погона нови „соренто“ добио је бројна високотехнолошка помагала из подручја безбедности и удобности, због којих се разликује од осталих спортских теренаца. То су на пример „Кијин“ први вишестепени кочиони систем, који смањује последице секундарних судара. Систем аутоматски кочи у случају активирања ваздушних јастука након почетког судара чиме штити путнике од секундарних фронталних или бочних судара. Вишестепени кочиони систем ће због пружања већ безбедности нудити чак осам ваздушних јастука,поред осталог средишњи јастук између предњих седишта и јастук за колена за возача и сувозача.

Новог „сорента“ очекујемо у Европи али и на нашем тржишту крајем лета.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas