Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Промена

Корејски гигант изабрао новог вођу за доба електрификације

Хо-сунг Сонг задужен за спровођење “Плана С“ дугорочћне и средњорочне стратегије.До 2025. чак 14 нових е-возила

KIA-XCeed-1002-202001.jpg
Oglas

Јужнокорејски аутомобилски гигант „Кија“ наставља да ради на продору у сам светски врх ауто-индустрије (четврта по снази заједно са „Хјундаијем“) па је у склопу тих активности изабрала Хо-сунг Сонга, досадашњег шефа глобалних операција за председника. Хо-сунг Сонг ће као први човек „Кије“ бити задужен за остваривање ‘Плана С’, средњорочне и дугорочне стратегије, чији циљ је прогресивно успостављање лидерског положаја у аутомобилској индустрији будућности.

Фото: Киа моторс

Дугогодишње искуство господина Сонга на различитим пољима аутомобилске делатности и његова стручност у глобалном пословању широм света ће бити изузетан адут приликом преласка „Кије“ на пословање будућности, које ће обухватати електрична возила и решења мобилности

Прочитајте још: У Земуну отворен највећи продајни салон: "Кија" запослила нових 100 радника

Пре заузимања садашњег положаја вође глобалних операција господин Сонг је био успешан на различитим водећим положајима, нпр. као председник „Киа Моторс Европе“ и вођа извозног одељења „Кија корпорације“.
„Кијина“ стратегија „План С“ је јасан. До 2025. године Киа планира производњу 11 електричних возила. Тиме „Кија“ жели да достигне тржишни удео од 6,6 одсто на глобалном тржишту електричних возила (без Кине), док би уједно 25 одсто њене укупне продаје требало да представљаа еколошки прихватљивија возила.
Досадашњи председник Хан-во Парк ће убудуће бити саветник, што значи да ће и даље радити на испуњавању „Кијиних“ пословних циљева.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas