· · Коментари: 0
ТРЖИШТЕ

"Дојче калитет" је и даље синоним за ауто, али ОВО возило су сви у Србији тражили

Половни аутомобили су и ове године били најтраженији, а нови су куповани за 25% мање него 2019. године.

1609145822_car-3046424_1280.jpg
Фото: Пиксабеј

Многи су мислили да ће 2020. године тржиште аутомобила у Србији - стати. То се није догодило!

Прочитајте још: Омиљено возило таксиста, био је симбол АМБАСАДОРА, гастербајтера и ДИРЕКТОРА (ВИДЕО)

Међутим, не могу сви увозници да кажу да су имали добру годину, јер је тржиште нових аутомобила забележило пад од 25%. Па, ко је онда профитирао?

Просечна цена продатог аута је 6.000 евра.

- Продаја је у фебруару стала, али је у јуну почела потражња за аутомобилима, па је продаја старих возила у неким месецима била боља него 2019. године - каже Бранислав Грчковић из портала "половни аутомобили".

Март 2014. године
Ускоро ће се мерити ниво издувних гасова. Исти ауто који је увезен до марта 2014. може да се региструје, а увезен после тогмесеца - не!

На крају је, у првих 11 месеци, продаја половних аутомобила пала за само седам одсто. Најтраженији су, као и претходних година, дизелаши. Највише се тражи годишње између 2005. и 2007. године, а просечна цена је око 6.000 евра.

Најтраженије годиште је 2005. и то дизелаш!

- Најпродаванији су Еуро 3 и мало намње Еуро 4, а такав мотор има 2/3 продадих аутомобила. То значи да је погрешно мислити да смо ми "гробље аутомобила", јер има и горих земаља у Евопи - каже Грчковић.

Прочитајте још: СВИ су га ЖЕЛЕЛИ, а онај ко га је ИМАО био је КРАЉ АСФАЛТА

Међутим, међу половним аутомобилима најтраженији су дизелаши, а када се купују нова возила траже се бензинци. Траже се и електро возила која чине 15% продатих нових возила.

Корона повећала продају двоточкаша Фото: Пиксабеј

Продаја нових возила је, дакле, пала за 25% и многи мисле да је разлог то што није одржан Сајм аутомобила, јер се тада купцима нуде погодности и разни попусти. Један део купаца, који је планирао да купи нови, одлучио се за полован ауто. 

Прочитајте још: То су била времена: Лагано је ЈЕЗДИО са насмејаним возачем, а сви су га гледали отворених устију!

- Најтраженији су немачки аутомобили, а од фирми то је "фолксваген" - истиче Грчковић.

Немачки аутомобили немају премца...

Листа најпродаванији половна возила сајта сајта "половни аутомобили":

Мотори експлодирали
Продаја мотоцикала је порасла за  69% и мопеда за 12%! ДО октобра је продато 1.827 моторцикала, а разлог је у дистанци и повећаној достави намирница мотором.
  1. Фолксваген
  2. Опел
  3. Пежо
  4. Ауди
  5. Рено

Прочитајте још: Возило по мери КРАЉИЦЕ: Вози у 95. години и нико не сме да јој тражи ДОЗВОЛУ!

Листа најпродаванијих нових возила сајта "половни аутомобили":

  1. Шкода
  2. Фијат
  3. Рено
  4. Тојота
  5. Хјундаи

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.