· · Number of comments: 0
Promocija

„Sorento“ - automobil koji biste sigurno voleli da vozite do Italije, USKORO I U SRBIJI

Korporacija „Kija“ objavila još informacija o platformi i motorima nove generacije svog SUV vozila

sorento-naslovna.jpg
Foto:"Kija"

Kažu da je Sorento jedan od najromantičnijih gradova u Italiji! A kažu i da je „kija sorento“ jedan od najboljih proizvoda ove južnokorejske kompanije. Bilo bi pravo uživanje voziti „sorenta“ do ovog grada u Italiji, makar i sadašnju generaciju, iako je nova tu, „pred vratima“. Šta to donosi nova verzija?

„Kija“ polako, na kašičicu objavljuje informacije o novom modelu. Sada su nas počastili vestima o novoj platformi, ali i o jedinstvenim motorima. Novi „sorento“ je „Kijin“ prvi SUV na novoj platformi. 

Foto:"Kija"

Sa kompaktnim prostorom za motor, kraćim prepustima i dužim međuosovinskim rastojanjem, platforma omogućava potpuno novi dizajn i držanje na putu, dok nudi udobniju i zabavniju vožnju. „Sorento“ je u odnosu na prethodnika duži za 10 mm, međuosovinsko rastojanje sa dodatnih 35 mm sada iznosi 2.815 mm. Kabina nudi više prostora od većine konkurenata, a inteligentna konstrukcija „sorentu“ daje najveću zapreminu prtljažnika u segmentu velikih sportskih terenaca. 

Pročitajte još: Nanizao pregršt nagrada: Mašina za pravljenje adrenalina - „ABART“

Kada je 2002. godine predstavljena prva generacija „sorenta“ ovaj legendarni model je imao robusnu šasiju, koja je nudila puno prostora i terenske mogućnosti. Prelazak na monokok karoseriju druge generacije „sorenta“ 2009. godine doneo je promenu voznih osobina vozila. „Kijina“ nova platforma sportskog terenca predstavlja sličan iskorak najnovije generacije „sorenta“, koji postavlja nove standarde u svom segmentu na području prostranosti, praktičnosti, efikasnosti i kvaliteta. 

Foto:"Kija"

Nova platforma je namenjena novom „Smartstrim“ turbo hibridnom pogonu. Novi pogon, koji je „sorentov“ prvi elektrifikovani pogon, donosi 1.6 T-GDi turbo benzinski motor, elektro motor snage 44,2 kW i litijum-jonski polimerni baterijski sklop kapaciteta 1,49 kWh. Benzinski i elektro motor zajedno pružaju 230 KS i 350 Nm obrtnog momenta, uz ove solidne mogućnosti potrebno je spomenuti i niske emisije novog elektrifikovanog pogona. Inteligentna konstrukcija nove platforme omogućava postavljanje baterijskog sklopa ispod vozila, bez zadiranja u kabinu ili prtljažni prostor.

„Sorentov“ novi četvorocilindrični 2.2 „smartstrim“ dizel motor, koji će biti u ponudi u Evropi i Južnoj Koreji, proizvodi 202 KS, a njegov obrtni moment iznosi 440 Nm. Motor prenosi snagu preko „Kijinog“ novog 8-stepenog menjača sa dvostrukim (mokrim) kvačilom (8DCT), koji je nastao sa ciljem pružanja uglađenog prenosa karakterističnog za uobičajene automatske menjače, dok je ujedno unapređen u odnosu na menjač sa suvim dvostrukim kvačilom.

Foto:"Kija"

Uskoro možemo očekivati još neke nove pogone, između ostalog i plag-in hibridnu  varijantu. Pored nove platforme i pogona novi „sorento“ dobio je brojna visokotehnološka pomagala iz područja bezbednosti i udobnosti, zbog kojih se razlikuje od ostalih sportskih terenaca. To su na primer „Kijin“ prvi višestepeni kočioni sistem, koji smanjuje posledice sekundarnih sudara. Sistem automatski koči u slučaju aktiviranja vazdušnih jastuka nakon početkog sudara čime štiti putnike od sekundarnih frontalnih ili bočnih sudara. Višestepeni kočioni sistem će zbog pružanja već bezbednosti nuditi čak osam vazdušnih jastuka,pored ostalog središnji jastuk između prednjih sedišta i jastuk za kolena za vozača i suvozača.

Novog „sorenta“ očekujemo u Evropi ali i na našem tržištu krajem leta.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.