· · Коментара: 0
Рачуница

Мислите да су електрични аутомобили скупљи од "класичних"? ГРЕШИТЕ!

Енглези израчунали да је већ сада исплативије купити ауто на струју него "обичан"

1595785748_zoe-2.jpg
Фото:"Рено"

Најефтинији "Тесла" је око 35.000 евра. За тај новац можете купити већ сада доста других електричних аутомобила на тржишту. Поједини модели, а да се не ради о јефтиним кинеским који коштају и мање од 10.000 долара, сада се већ могу наћи за двадесетак хиљада евра. Па ипак, када упоредите исти аутомобил са погоном на бензински или дизел мотор лако је уочљиво да је цена већа и за 100 одсто и више код неких модела.

Али, једна осигуравајућа кућа из Енглеске, "Дајрект лајн груп" је све лепо ставила на папир, узела рачунар у руке, унела све ставке и дошла до запањујућег сазнања: Већ сада је јефтиније бити власник електромобила него исте врсте возила са класичним погоном!

Прочитајте још: Модели Аугуста Хорха и данас маме уздахе! (ФОТО)

Они су у свом истраживању као главни параметар узели "животни век аутомобила", који је у Енгеској 14 година (шта мислите колики је код нас?) и математички доказали да су елекромобили јефтинији! Чак нису узимали ни почетне субвенције које свака држава даје за набавку електричних возила!

Фото:"Рено"

Они су узели по пет електричних и пет аутомобила са класичним подацима укалкулисали њихове набавне цене, трошкове регистрације, осигурања, трошкове одржавања, просечну пређену километражу и цену горива по пређеном километру.

Дошли су до запањујућих резултата. Тако ће електроаутомобил набављен ове године до краја свог радног века коштати власника 52.133 фунте! Истовремено аутомобил са бензинским мотором ће власнику пружити задовољство које ће га коштати 53.625 евра!

Прочитајте још: Уложили су милијарду марака пре 35 година и направили аутомобил са КАТАЛИЗАТОРОМ! (ФОТО)

- Ово је узбуђујуће доба које нам доносе електромобили којих је и све више на друмовима па ће им и цена падати - каже Нил Инграм шеф моторпродукт одељења Дајрект лајна - Наша анализа показује и да ће се убрзати забране коришћења возила са класичним погоном у наредних 15 година. Јер, нема више ни економског оправдања зашто користити нека друга, а не еколошка возила.

Ипак, има и оних који с правом подсећају да још нису решена два кључна питања - аутономије возила и времена пуњења које је још увек предугачко.                                                                        

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.