· · Коментари: 0
ПРОБОЈ "ОПЕЛА"

Немци крећу у ново освајање Јапана

После преузимања од стране групације ПСА компанија из Риселсхајма је започела глобалну офанзиву

MOpel-Combo-Life-504168_1--1-.jpg
Фото:Опел медиа

Тржиште Сад, Кине, ЕУ и Јапана је најважније за успех било ког аутомобилског бренда. Најбогатија али уједно и најпробирљивија места за продају четвороточкаша су изазов за сваког ко жели у сам врх ове бранше.Вест да ће и "Опел" после дугог низа година кренути у освајање Јапана није изненађење када се зна стратешки циљ групације ПСА (Пежо-Ситроен) која је однедавно преузела и немачки "Опел" од "Џенерал моторса".Прокламовано је тада више важних циљева почевши од електрификације, а "Новостима" је недавно у Шварцвалду на презентацији 2опел грандланд Х хибрида2 потврђено да ће од 2025. године сви модели из Риселсхајма имати или хибридни или електрични мотор, до "извозне офанзиве" с циљем да "Опел" постане глобални бренд.

Тако ће сада,каже се у саопштењу "Опела" прослеђеног "Новостима" бити настављена " тренутна извозна офанзива повратком на важно јапанско тржиште"!.Почевши од следеће године, бренд ће лансирати три модела у свом првом кораку: најпродаванију "корсу", која у Јапану може имати другачији назив, мултифункционални "комбо лајф" и "грандланд X" компактни СУВ. Остали модели биће лансирани касније.

- Јапанско тржиште аутомобила једно је од највећих на свету. "Опел" има одличну репутацију као немачки бренд. Стога је наш повратак у Јапан веома важан корак ка значајном повећању нашег профитабилног извоза, као што смо обећали у "PACE!" плану. "Опел" постаје глобални бренд, а наш повратак у Јапан је још један доказ томе - рекао је генерални директор Опела Михаел Лошелер.

У Јапану ће "Опел" бити део Националне продајне организације ПСА групе и моћи ће да користи инфраструктуру на терену и стручност групе. Ово увелико олакшава повратак на ово тржиште.

До сада је ПСА група у Јапану заступљена са маркама "Пежо", "Ситроен" и "ДС" и продала је више од 15.600 возила у 2019.години. Лансирањем бренда "Опел" ће помоћи ПСА групи да прошири своју понуду у Јапану и привуче нове купце. Тим више што ће јапански купци такође имати користи од "Опелове" електричне офанзиве: Они ће имати избор између мотора са унутрашњим сагоревањем и електрификованог погона, јер ће"корса" такође бити доступна у чисто електричној верзији, док ће "грандланд X" бити доступан и као плаг-ин хибрид.

До 2023. године "Опелова" дилерска мрежа биће заступљена у преко 80 одсто увозног тржишта.

 

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.