Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Ауто

ПОЧЕЛА ПРОИЗВОДЊА НОВЕ ТОYОТЕ YАРИС У ФРАНЦУСКОЈ

Тоyота Мотор Мануфацтуринг Франце (ТММФ) покренула је производњу нове генерације Тоyоте Yарис у свом производном погону у Валенциеннесу у северној Француској.

1594647462_Novi-Yaris-Francuska-01.jpg
Фото: Промо
Oglas

Први компактни аутомобил на новој глобалној архитектури:

  • Платформа ТНГА ГА-Б доноси динамичан стил, практичност, ужитак у вожњи и безбедност четвртој генерацији најпродаванијег Тоyотиног модела у Европи
  • Улагање од 300 милиона евра у припрему производних погона, додатно јача стратегију Тоyота Мотор Еуропе (ТМЕ) усмерену у локализацију производње и максимално коришћење капацитета
  • Велика пажња посвећена је усклађивању с мерама заштите и социјалног дистанцирања, које су уведене ради очувања здравља и сигурности запослених и свих других учесника у ланцу производње и дистрибуције

Тоyота Мотор Мануфацтуринг Франце (ТММФ) покренула је производњу нове генерације Тоyоте Yарис у свом производном погону у Валенциеннесу у северној Француској. Четврта генерација најпродаванијег Тоyотиног модела у Европи први је компактни аутомобил израђен на ГА-Б платформи Тоyотине нове глобалне архитектуре (Тоyота Неw Глобал Арцхитецтуре -ТНГА), која представља темељ за унапређене динамике, перформанси, управљивости и безбедности, као и привлачног изгледа.

Фото: Промо

ТММФ је постала четврта фабрика у Европи која је увела у производњу возила на платформи ТНГА, након Тоyота Мотор Мануфацтуринг Туркеy (Тоyота Ц-ХР и Цоролла Седан), Тоyота Мотор Мануфацтуринг УК (Цоролла Хатцхбацк и Тоуринг Спортс) и Тоyота Мотор Руссиа (Цамрy и РАВ4). Ово улагање додатно јача стратегију ТМЕ за локализацију производње и максимално коришћење производних капацитета. Тоyотина стратегија локализације такође обухвата и производњу главних склопова возила: нови Yарис опремљен је последњом генерацијом 1,5-литарског мотора ТНГА који се исто тако производи у Европи – у Тоyота Мотор Мануфацтуринг Поланд.

Додатна улагања и други модел на путу

Додатно улагање од 300 милиона евра, што износи пола почетног улагања ТММФ, омогућило је производњу возила која користе платформу ТНГА. Сви производни погони осавремењени су новом опремом и технологијом ради боље ергономије и квалитетнијег рада. Највеће измене уведене су у радионице за пластику које су проширене за додатних 3500 м2 ради смештања нових погона за убризгавање и бојење, чиме је омогућена сопствена производња нових пластичних делова. ТММФ очекује да укупан број сталних радника достигне 3600 до краја 2020. године.

Луциано Биондо, председник и извршни директор ТММФ је рекао:

- Почетак производње четврте генерације Yариса означава први корак према нашем циљу годишње производње од 300.000 возила. Уз потпуно нови компактни СУВ, Yарис Цросс који ће бити други модел на нашим производним линијама, средином 2021, на путу смо остварења наших планова. За производњу Yариса Цросс биће потребно да се уложи додатних 100 милиона евра.

Увођење филозофије ТНГА у сегмент компактних аутомобила по први пут

Тоyота Yарис је у средишту приче о Тоyотином успеху у Европи, убирајући плодове сталне популарности и одличне репутације захваљујући доследном увођењу иновација. Са 224.368 примерака, Yарис је 2019. представљао више од 20% Тоyотине продаје у Европи.

Конструисан за Европу, с производњом у Европи, као и прва генерација, нови Yарис одликује се потпуно новим, „кондензованим“ пропорцијама које зраче његов карактер „спреман за покрет“, „велико-мало“ паковање с пространом унутрашњошћу упркос компактним спољним димензијама и напредна возна динамичност, а све то захваљујући платформи ТНГА ГА-Б. Најновија, четврта генерација хибридног система омогућава већи домет на електрични погон, додатно смањење емисије ЦО2 и потрошње горива за преко 20% у поређењу с актуелном генерацијом*1 уз изненађујуће побољшање одзива и возних карактеристика. Овај аутомобил је исто тако конструисан да буде најсигурнији компактни аутомобил на свету и опремљен је најнапреднијим системима активне и пасивне безбедности у сегменту. Ови системи укључују Тоyота Сафетy Сенсе (ТСС), низ технологија активне сигурности осмишљених као помоћ у спречавању или ублажавању судара у јако широком спектру саобраћајних ситуација, као и први централни ваздушни јастук на свету у сегменту компактних аутомобила.

Производња у складу с мерама против ЦОВИД-19

Након пет седмица контролисаног прекида производње у складу с мерама изолације због ЦОВИД-19 у Француској, ТММФ је 22. априла наставио с производњом. Почетне производне количине задржане су на знатно нижим нивоима у поређењу с нормалним пословањем, ради бриге о најважнијем аспекту – одржавању сигурности и здравља запослених и других учесника у ланцу производње и дистрибуције, потпуним придржавањем нових протокола и поступака одржавања хигијене и социјалне дистанце. Менаџемент фабрике и даље ће одржавати будност и осигурати наставак спровођења мера заштите и сигурности против ЦОВИД-19.

*1: Хомологована мерења нове генерације Yариса, према поступку испитивања за Глобална хармонизована лака возила (Wорлдwиде Хармонисед Лигхт Вехицлес - WЛТП): емисија ЦО2 85 г/км, а потрошња горива 3,7 л/100км

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas