Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Нијансе

Да ли можете да уочите разлике на пет генерација "хонде ЦРФ450Р"?

Јапанци су свој чувени модел представили 2002. непрестано га усавршавајући освојивши две светске титуле

1594801420_naslovnaHonda_CRF450R--1-.jpg
Фото:"Хонда"
Oglas

Када у свету "мотокроса" поменете "хонду ЦРФ450Ф" следи "капа (кацига) доле"! Нема ту много приче, о њој се све зна. А да ли и знате како је текло усавршавање од 2002. до данас?

Прва генерација је представљена 2002.

Модел 2002. (Фото:"Хонда")

Била је то машина са алуминијумским "твин-спар" рамом. Лаки, четворотактни мотор је био хит кад се појавио. И остао. Уследиле су мале измене највише на "шок-абсорверима"...

Прочитајте још:"Сузуки" је доказао да није срамота учити од бољих

Модел је имао сјајне карактеристике које су омогућиле возачима лакши прелаз са двотактних на четворотакне машине. Биле  је ту сјајна "Шова" суспензија која је донела репутацију лако управљивог моторцикла.

Следећа генерација представљена је 2005.

Модел 2005. (Фото:"Хонда")

Добила је нови рам, редуковану тежину нове ХПСД амортизере, унапређене су карактеристике управљања, а захваљујући новим материјалима од којих су прављени вентили мотор је радио још беспрекорније. У 2008. уследиле су мање ревизије геометрије, унапређено је квачило.

Трећа генерација је била на сцени од 2005. до 2009. Добила је нови, компактнији агрегат, директно убризгавање, нови рам са унапређеном геометрјом.

Модел 2009. (Фото:"Хонда")

Мотоцикл је додатно олакшан, измењен је и положај управљача. Маневарске способности овог двоточкаша достигле су тада невиђен ниво.

Уследила је 2013. година и нови развој овог двоточкаша који је сада добио потпуно нови рам и знатно унапређени агрегат.

Модел 2013. (Фото:"Хонда")

Инжењери су усмерили нарочиту пажњу на понашање мотоцикла у кривинама. Додат је двоструки издув, нова врста КYБ пнеуматика "спринг форк".На овом моделу је Тим Гајзер 2016. освојио светску титулу МXГП по први пут, поставши најмлађи МXГП шампион у историји, са само 20 година!

Прочитајте још:Слажете ли се? Одлучено која је боја аутомобила најомиљенија

Дизајн генерације представљене 2017. је донео нову, шесту верзију алуминијумског рама, још лакшег и чвршћег. Додат је резервоар од титанијума, унапређена је електроника, измењене суспензије, а мотор је додатно унапређен. "Хонда" је додала и конролу проклизавања,

Модел 2017. - 2020. (Фото:"Хонфда")

Резултат је и нова титула светском шампионата 2019.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas