· · Коментара: 0

Ова јела можете јести и у ВЕЧЕРЊИМ САТИМА, а да се НЕ УГОЈИТЕ: Чак су добра и за ваше здравље

Добра вест је да су научници и лекари сугерисали да је корисно, па чак и неопходно јести увече

1652713116_vegetable-skewer-gc68531639_640.jpg
Фото: Пиксабеј

Али да бисте избегли тежину у стомаку, лош сан и дебљање, важно је мудро одабрати производе за вечеру. И наравно, не заборавите на разумне величине порција. Делимо са вама листу производа који ће вам донети здравствене бенефите, чак иако их једете ноћу.

Прочитајте још: Доручак који ће вам дати енергију: Започните дан "бомбом протеина"

Јела од јаја

Јаја су извор протеина који садрже есенцијалне аминокиселине и брзо дају осећај ситости. Најбољи избор су јаја Бенедикт или једноставно тврдо кувана јаја. Омлети и кајгана су такође добра опција за вечеру, али само ако их спремате са минималном количином уља.

Сир и грожђе

Мала порција  сира има само око 100 калорија, али ће вам донети много задовољства и користи у виду триптофана, протеина и казеина. Посебно, казеин вам може помоћи да се осећате задовољније и добар је за здравље мишића ако га узимате пре спавања. Неколико зрна грожђа, које је узгред богато мелатонином , такође ће помоћи вашем сну.

Хумус са штапићима од поврћа

Основа овог јела су леблебије . Оне су богати витамином Б6 који су важни су за синтезу серотонина . Ако се одлучите за ужину до касно у ноћ, најбољи додатак овом богатом јелу су краставац, тиквице или штапићи шаргарепе. Хумус је такође богатом протеином, па се свакако препоручује, поготово за оне који не једу месо. 

Кукуруз 

За касну ноћну ужину боље је изабрати кувани кукуруз уместо кукуруза из конзерве. Овај производ може помоћи у уклањању вишка холестерола из тела. И запамтите да овој ужини не би требало да додајете превише путера или соли, јер онда стварате контра ефекат. Кукуруз из конзерве је пун шећера, те њега не би требало ни да узимате у обзир. Само чист куван кукуруз у води са минимално соли је здрава и добра вечерња ужина за вас. 

Риба

За касновечерње вечере, боље је да се одлучите за масну рибу. На пример, можете одабрати бакалар или иверак богат хранљивим састојцима — омега-3 масне киселине које се налазе у њему познате су по својој способности да разграђују масти. Протеини у риби су такође добри за метаболизам. 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.