· · Number of comments: 0

Стручњаци открили: Оволико корака дневно би требало да пређете да би остали здрави (ФОТО)

Да би остали здрави ово је број корака који би требало да пређете дневно

1659692969_jessica-rockowitz-5NLCaz2wJXE-unsplash.jpg
Фото: Унспласх

Да би остали здрави, веровали или не, не морате се излагати превеликом напору и тешким вежбама. Стручњаци са Хардварда открили су да је за оптимално здравље довољно шетати 21 минут дневно. Свакодневна шетња може за 30% да умањи ризик од срчаних болести, дијабетеса, канцера као и да снизи крвни притисак, ниво холесерола и да очува наше менталне капацитете.

Ходање се препоручује свима без обзира на године и историју болести, преноси Еклиника.

„Свакодневно ходање је одличан облик вежбања који јача срце и смањује кардиоваскуларне сметње, а често је у корелацији са другим здравим навикама,“ каже др Таманна Сингх кодиректор центра за спортску кардиологију на Цлевеланд Цлиниц.

Предност ходања у односу на кардио вежбе је што је препоручљиво свима и свки узрасти могу имати бенефите од свакодневне шетње.

Фото: Пинтерест

„Свако има користи од ходања. Особе које имају минимални кардиоваскуларни ризик могу превенирати на овај начин развој болести. Онима који пате од озбиљнијих стања као што су висок крвни притисак, холестерол, дијабетес, гојазност препоручује се ходање као најбољи начин да контролишу своју болест и спрече мождани или срчани удар,“ наводи Сингх.

Прочитајте још: Због овога се БРЖЕ ГОЈИТЕ: ЈУТАРЊЕ НАВИКЕ због којих добијате на килажи

Магичан 21 минут

Уколико највише времена проводите у канцеларији и доста седите у току дана, то седење веома лоше утиче на тело, поготово код особа које немају никакву врсту физичке активности у свом дану.

Зато је 21 магичан број за вас.

Свакодневно ходање итекако има своје прендости. Уколико не желите сами да шетате, увек је добра опција позвати пријатеља да вам се придружи. Тако ћете се забавити и учинити нешто добро за ваш организам.

Само један минут брзог хода је такође добар

Уколико нисте у стању да ускладите све дневне обавезе са 21 минутом хода, покушајте са краћим временским интервалима.

Чак и брза једноминутна шетња је добра, наводе стручњаци са Харвард Хеалтх. Студија Универзитета Јута открила је да су жене, које су по неколико минута дневно ходале максималном брзином, за 5 одсто смањиле ризик од гојазности.

Стручњаци препоручују:

10 000 корака дневно је циљ. То је оптималан број неопходан за виталност и здравље целог тела. Наравно да се више вреднује континуирана шетња, као и брзо ходање, али поента је да се што више крећете.

БОНУС ВИДЕО:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.