· · Komentara: 0

Stručnjaci otkrili: Ovoliko koraka dnevno bi trebalo da pređete da bi ostali zdravi (FOTO)

Da bi ostali zdravi ovo je broj koraka koji bi trebalo da pređete dnevno

1659692969_jessica-rockowitz-5NLCaz2wJXE-unsplash.jpg
Foto: Unsplash

Da bi ostali zdravi, verovali ili ne, ne morate se izlagati prevelikom naporu i teškim vežbama. Stručnjaci sa Hardvarda otkrili su da je za optimalno zdravlje dovoljno šetati 21 minut dnevno. Svakodnevna šetnja može za 30% da umanji rizik od srčanih bolesti, dijabetesa, kancera kao i da snizi krvni pritisak, nivo holeserola i da očuva naše mentalne kapacitete.

Hodanje se preporučuje svima bez obzira na godine i istoriju bolesti, prenosi Eklinika.

„Svakodnevno hodanje je odličan oblik vežbanja koji jača srce i smanjuje kardiovaskularne smetnje, a često je u korelaciji sa drugim zdravim navikama,“ kaže dr Tamanna Singh kodirektor centra za sportsku kardiologiju na Cleveland Clinic.

Prednost hodanja u odnosu na kardio vežbe je što je preporučljivo svima i svki uzrasti mogu imati benefite od svakodnevne šetnje.

Foto: Pinterest

„Svako ima koristi od hodanja. Osobe koje imaju minimalni kardiovaskularni rizik mogu prevenirati na ovaj način razvoj bolesti. Onima koji pate od ozbiljnijih stanja kao što su visok krvni pritisak, holesterol, dijabetes, gojaznost preporučuje se hodanje kao najbolji način da kontrolišu svoju bolest i spreče moždani ili srčani udar,“ navodi Singh.

Pročitajte još: Zbog ovoga se BRŽE GOJITE: JUTARNJE NAVIKE zbog kojih dobijate na kilaži

Magičan 21 minut

Ukoliko najviše vremena provodite u kancelariji i dosta sedite u toku dana, to sedenje veoma loše utiče na telo, pogotovo kod osoba koje nemaju nikakvu vrstu fizičke aktivnosti u svom danu.

Zato je 21 magičan broj za vas.

Svakodnevno hodanje itekako ima svoje prendosti. Ukoliko ne želite sami da šetate, uvek je dobra opcija pozvati prijatelja da vam se pridruži. Tako ćete se zabaviti i učiniti nešto dobro za vaš organizam.

Samo jedan minut brzog hoda je takođe dobar

Ukoliko niste u stanju da uskladite sve dnevne obaveze sa 21 minutom hoda, pokušajte sa kraćim vremenskim intervalima.

Čak i brza jednominutna šetnja je dobra, navode stručnjaci sa Harvard Health. Studija Univerziteta Juta otkrila je da su žene, koje su po nekoliko minuta dnevno hodale maksimalnom brzinom, za 5 odsto smanjile rizik od gojaznosti.

Stručnjaci preporučuju:

10 000 koraka dnevno je cilj. To je optimalan broj neophodan za vitalnost i zdravlje celog tela. Naravno da se više vrednuje kontinuirana šetnja, kao i brzo hodanje, ali poenta je da se što više krećete.

BONUS VIDEO:

 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.