· · Komentara: 0
Premijera

Jedinstveni dvotočkaš iz Bavarske i na našim drumovima (FOTO)

"BMW motorad Srbija" predstavio prelepog kruzera "R18"

1600951788_bmwr18.jpg
Foto:BMW

Kažu da je zbog ovog modela "BMW" jedini konkurent pooznat po ovoj vrsti motosikala završio "na aparatima". Jer, bavarski gigant "BMW" je modelom "R18" postavio neke nove standarde u ovoj kategoriji.

Kompanija "BMW motorad Srbija" predstavila je i na našim drumovima, dugoočekivani model koji "BMW" motocikle na pravi način uvodi u segment kruzera. Model "BMW R18" je u potpunosti u skladu sa tradicijom čuvenih bavarskih motocikala - i tehnički i po pitanju stilskog dizajna.

Foto: "BMW"

Međutim, iako se dizajnom i izgledom ovaj model nastavlja na legendarni "BMW R5", model koji se nalazio u proizvodnji pre više od 80 godina i potpuno preusmerava fokus na osnovne motociklističke elemente: jednostavnost i bokser motor kao epicentar uživanja u vožnji, i sve u kombinaciji sa "dobrim vibracijama", on ipak poseduje sve najmodernije tehnologije iz radionica ovog giganta

Pročitajte još: Vrhunski SUV na skeneru "Magazina Novosti" pokazao zašto je veliki hit (FOTO)

- Proletos je predstavljena serijska verzija, ali nažalost, zbog cele situacije, samo preko interneta, a sada konačno možemo uživo da vidimo, da čujemo, a uskoro i da probamo ovaj fantastični motocikl - rekao je Lazar Radanov Radičev, "prajs i produkt" menadžer kompanije Delta motors, generalnog uvozinka i distributera "BMW motorad programa".

Foto:BMW

Težak je 345 kg, dugačak skoro 2,5 metra i ima međuosovinsko rastojanje od 173 cm. Zapremina motora je 1.802 ccm, po čemu je i dobio naziv "R18", a maksimalnu snagu od 91 KS isporučuje pri 4.750 obrtaja u minutu. Važno je istaći njegov ogroman obrtni moment od 158 Nm na 3.000 obrtaja, pri čemu je u rasponu od dve do četiri hiljade obrtaja, sve vreme na raspolaganju obrtni moment od preko 150 Nm. 
Centar pažnje je “Big bokser" agregat, sa najvećim kapacitetom dvocilindričnog bokser agregata ikada korišćenog u serijskoj proizvodnji. Poseduje kvačilo i menjač sa šest brzina, a finalni prenos je preko kardana.

Poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao što su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazdušno hlađenje. Auspuh je urađen po ugledu na koncept "R7" iz tridesetih godina.

Pročitajte još: Sećate li se "autobjankija", omiljenog automobila devojaka? (FOTO)​

Iako minimalističkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima. U standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, “Hil start kontrol" sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliše kočenje motorom. Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa četvoroklipnim kočionim čeljustima.

Foto: "BMW"

Ono što ovaj motocikl dodatno izdvaja od ostalih modela iz istog segmenta jesu i tri različita moda vožnje “Rejn", “Rol" i “Rok" koja se mogu prilagođavati individualnim željama vozača. Pozicija sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini, iza cilindara, što je odlika "BMW" modela.

Novi model će se naći u prodaji  kao ekskluzivni "frst edišn" - sa mnogo hromiranih detalja, belih linija na rezervoaru, "frts edišn" oznaka na motociklu, kao i posebnog poklon paketa koji će dobiti vlasnici ovih motocikala, uz ovo dostupan je veliki broj opcija individualizacije.

Početna cena modela "R18" je 23.300 evra sa uključenom petogodišnjom garancijom, a na početku prodaje, i sa uključenim "frst edišn" paketom.

"BMW motorad" predstavio je i potpuno novi koncept servisnog prijema posvećenog samo motociklima, kao i prostor koji klijentima omogućava opuštanje u prijatnoj atmosferi uz kafu i razgovor sa serviserima i prijemnim savetnikom, dok je njihov motor u servisu.

                                         Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.