· · Komentari: 0

Kako se dovijaju kompanije za dostavu hrane?

Sve je više ljudi shvatilo benefite od naručivanja hrane, a koju dostavljači isporučuju na željenu adresu.

1656417693_dostava-hrane.jpg
Foto: Unplash.com

Pored toga što ljudi ne moraju da izlaze iz sopstvenog doma, a posebno ukoliko vremenske prilike nisu naročito dobre, oni mogu u vrlo kratkom roku da dobiju željeni slani ili slatki specijalitet na svoju adresu. 

S obzirom na to da ima sasvim dovoljno kompanija, koje su specijalizovane za dostavu hrane, nema nikakve sumnje da se svaka od njih trudi maksimalno da unapredi kvalitet usluga koje pruža. 

U tom smislu nije ništa čudno što se koriste električni trotineti, koji maksimalno ubrzavaju dostavu hrane. Isto tako nije čudno ni što reklamne majice, na kojima je naveden logo konkretne kompanije imaju mnogi dostavljači, prosto zato što su oni na taj način prepoznatljivi i klijenti nemaju razloga za sumnju ili brigu. I treće, takođe vrlo značajno za unapređenje kvaliteta rada firmi za dostavu hrane jeste ketering. Da, dobro ste pročitali, sve je više takvih kompanija koje i ovu opciju imaju u ponudi. 

Zašto baš električni trotineti?

Iako mnogi dostavljači koriste obične ili električne bicikle, sve više su među njima zastupljeni i električni trotineti. 

Možda to nekome zvuči čudno, ali ako malo bolje razmislite ili ako ste upoznati sa kvalitetima koje nude električni trotineti, ne bi trebalo uopšte da vas čudi što se i firme za dostavu hrane za njih odlučuju sve češće. 
Pored toga što nisu naročito glomazni, električni trotineti i te kako mogu da odgovore na potrebe dostavljača. Jednostavni su za upravljanje, a čak i u toku najveće gužve u saobraćaju, električni trotineti su dobrodošli, prosto zato što osoba koja ih vozi može vrlo lako da se provuče između dva automobila i stigne u najkraćem mogućem roku na odredište. 

Reklamne majice kao simbol prepoznavanja

Ako ste gledali američke filmove, sigurno ste videli mnoge neprijatne situacije sa dostavljačima hrane. Iako se to u našoj zemlji zaista ne dešava, samo činjenica da svi oni nose reklamne majice mnogo olakšava i njima i klijentima. 

Jednostavno, koliko god da je neko siguran u to da je u pitanju dostavljač kompanije koju je pre toga kontaktirao i izvrši porudžbinu, ako takvo lice nosi i reklamne majice, na kojima je vrlo jasno istaknut naziv, odnosno logo firme za dostavu hrane, klijenti neće imati nikakvu bojazan. 
Pojedine kompanije se trude da njihove reklamne majice budu i te kako prepoznatljive, pa osim njih, brendiranju čak i torbe koja dostavljači voze, odnosno jakne, ali i kačkete recimo. 

Ketering kao dodatna opcija 

Svi smo manje ili više navikli na to da se ketering odnosi isključivo na proslave nekih važnih događaja. Jednostavno, radi se o opciji kojom firme koje su specijalizovane za dostavu hrane nastoje da upotpune svoju ponudu. 

Ne samo da može biti izvršena na primer dostava nekih specijaliteta iz konkretnog restorana na adresu koju klijent navede, nego po zahtevu može da bude ponuđena i usluga pripreme hrane za određenu proslavu i celokupan ketering. Dakle, ljudi koji žele zaista da uživaju u proslavi sa svojim gostima, to mogu vrlo jednostavno da učine, prosto zato što firme za dostavu hrane nude i ketering po njihovom zahtevu. 

Najbitnije je da najpre odaberu kompaniju koju žele da angažuju, a zatim i da se dogovore oko toga šta će sve uključiti ketering. Treba imati na umu i to da je u pitanju usluga koja može biti kompletna, kada firma za dostavu hrane obezbeđuje ne samo slane i slatke specijalitete po dogovoru sa klijentom, koje zatim dostavlja na željenu adresu, nego po zahtevu takođe može da dostavi i svu potrebnu ambalažu, u vidu tanjira i escajga, odnosno časa i šolja. Takođe, pojedine firme za dostavu hrane su otišle i korak dalje, pa ketering može da uključuje i angažovanje ljudi koji će posluživati na konkretnoj proslavi. 

Nema sumnje da se radi generalno o uslugama, koje u velikoj meri olakšavaju život mnogim ljudima.

 

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.