· · Komentari: 1
Provera

Proverili smo šta zaista DOBIJATE u takozvanom osnovnom paketu opreme (FOTO)

Mnogi kupci se razočaraju kada posle reklame za neki automobil vide da u početnom nivou nema ni klime, radija...

1594634169_I20-3.jpg
Foto:NM

Brojni naši čitaoci kažu da su bili u čudu kada su za neki automobil, koji se reklamira za na primer 9.900 evra i koji "na bilbordu" nema šta nema od opreme, u prodajnom salonu saznali da se ta cena odnosi na "početni paket opreme i da se sve ostalo, pa čak i klima, radio, doplaćuju.

Zato ćemo mi, ubuduće, uvek navoditi samo takozvanu standardnu opremu nekog modela. Da biste lakše mogli da uporedite testirana vozila.

Foto: MN

Naravno, plus za proizvođača je i ono što u opcionalu nudi kupcu, ali to je, sasvim neka druga priča.
Šta su to paketi opreme? Jednostavno, proizvođač pokušava da svoj osnovni model proda što skuplje nudeći neke manje - više neophodne dodatke za bezbednost, dizajn, doplaćuje se i boja, kamera za vožnju unazad.

Da bi vam to pokazali u praksi zamolili smo za pomoć ljude iz kompanije "Hjundai Srbija" koji su nam ustupili na test svoj model "i 20".

Pročitajte još:Pre tačno 50 godina napravljen je "najpoželjniji terenac na svetu"(FOTO/VIDEO)

On se prodaje u nekoliko paketa opreme, naravno i sa raznim agregatima. Mi smo na testu imali model sa motorom 1,2 MPI, benzinac. Paketi opreme su "komfort" koji je početni, "stajl" je srednji i "premijum" kao najviši.

Razlikuju se, naravno i cene. Početni košta 10.690, srednji 11.590 i najviši 12.390 evra! Šta "i20" ima u osnovnom paketu opreme?

Tu su obavezni ABS sistem (Sistem protiv blokiranja točkova), "Welcome & Follow-me-home" funkcija svetala, digitalni sat ESP (elektronska kontrola stabilnosti), elektronska blokada startovanja motora, indikator promene brzine kod ručnog menjača VSM (Sistem za upravljane stabilnosti vozila),automatsko zaključavanje vrata u vožnji, mikro krovna antena, HAC (Pomoć pri kretanju na uzbrdici), automatsko otključavanje u slučaju sudara

Već u ovom paketu su i branici u boji vozila prednje disk kočnice, klima uređaa, spoljne brave u boji karoserije, TPMS (Sistem kontrole pritiska u pneumaticima), električni podizači prednjih prozora, obloge spoljnih retrovizora u boji  karoserije.Bogata oprema već u standardu.To je i razlog poverenja kupaca. koji sve više , s pravom,traže za svoj novac

Foto:MN

Zatim vazdušni jastuk vozača, električno podešavanje spoljnih ogledala, tonirana stakla, vazdušni jastuk za suvozača sa f-jom deaktivacije, grejanje spoljnjih ogledala, visinski podesivi prednji nasloni za glavu, bočne vazdušne jastuke, audio sistem (Radio + MP3 + RDS) sa dva zvučnika napred, visinski podesivi zadnji nasloni za glavu, bočne vazdušne zavese, komande audio sistema na upravljaču, sandardizovane kopče za dečije sedište, upozorenje o vezivanju pojaseva za sve putnike, dodatne "USB i Pod" utičnice, elektro-predzatezače prednjih sigurnosnih pojaseva, centralnu konzolu sa držačem za čaše, servo upravljač, merač spoljne temperature,. Tu su praktična, preklopiva zadnja sedišta u odnsou 60:40, podešavanje upravljača po visini i dubini, intervalni prednji brisač +Zadnji brisač, prednja svetla za čitanje, podešavanje sedišta vozača u svim pravcima, grejač zadnjeg stakla...

Pročitajte još: Pogledajte kojih 10 automobila najviše kupuju Evropljani!

Nije nebitno, jer se negde doplata papreno naplaćuje, podatak da "i20" ima  i svetlo u prtljažniku u standardnoj opremi baš kao i centralno zaključavanje, zadnja svetla za maglu, rezervni točak manjih dimenzija, daljinska komanda centralnog zaključavanja, dnevna svetla. dva preklopiva ključa, podešavanje nagiba svetlosnog snopa, čelični naplatci 6.0 J x 15", alarm, putni računar, pneumatici 185/65 R15.
Da li je to malo ili mnogo, najbolje se vidi kada se uporedi sa nekim rivalom iz klase.
Zato je preporuka da dobro pogledate šta sve dobijate za vaš novac.  

Tehnički podaci

  • Dužina:4.035 mm
  • Širina:1.734 mm
  • Visina:1.474 mm
  • Međuosovinsko rastojanje:2.570 mm
  • Masa vozila.1040 kg
  • Zapremina prtljažnika:326 lit.
  • Motor:1,25 MPI benzinac
  • Zapremina motora:1.248 ccm
  • Maksimalna snaga:84 KS
  • Maksimalni obrtni moment:122 nm
  • Menjač:Manuelni 5 stepeni
  • 0-100 km/č:13,1 sek.
  • Maksimalna brzina:170 km/č
  • Potrošnja:Lit./100 km
  • Grad:6,6
  • Van grada:4,5
  • Kombinovano:5,3
  • Emisija CO2:121 g/km
  • Rezervoar:50 lit.
  • Cena osnovnog modela:10.690 evra
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.