· · Number of comments: 0
Дипломирали

Погледајте какву лепотицу на точковима су направили СТУДЕНТИ! (ФОТО)

Чешки студенти конструисали прелепи концепт "шкода славија" и задивили аутомобилски свет

1595255573_16_SKODA_SLAVIA_on_location_bela.jpg
Фото:"Шкода"

Лепу праксу имају у "Шкоди". Омогућавају чешким стуидентима, струковних школа, да креирају концепт возило и покажу како они виде савремени аутомобил.

На овогодишњем, седмом по реду пројекту, чини се да су студенти зарадили чисте десетке, а модел "шкода славија" је нешто што ће натерати и најпознатије дизајнере света да се замисле.

Именом "шкода славија" студенти су одали почаст и првим производима компаније "Лорин и Клемент" из 1895. - бициклима! Они су од модела "шкода скала" направили такозвану "спајдер" верзију која напросто одузима дах!

Овај, седми "Шкодин студентски аутомобил" од 2014, још једном је показао висок стандард обуке у струковној школи у Младој Болеслави.

Фото:"Шкода"

- Студентски аутомобил је најважнији пројекат наше струковне школе. Већ седму годину заредом 
наши студенти показују висок ниво наше интерне обуке планирањем, дизајнирањем и израдом импресивног аутомобила. Омогућавамо им да дизајнирају свој аутомобил из снова радећи са професионалцима из наших различитих сектора. Тако се упознају са процесима који ће касније постати део њихових радних навика, када заврше школу и започну каријеру у нашој компанији - презадовољан је Алоис Кауер, директор "Шкода академије".

Прочитајте још:Уложили су милијарду марака пре 35 година и направили аутомобил са КАТАЛИЗАТОРОМ! (ФОТО)

Карактеристичан и узбудљив дизајн аутомобила, дефинисан прецизним линијама и површинама, осигурава да и „спајдер“ варијанта има спортски и емотивно узбудљив изглед. Одговарајуће динамичке перформансе модела "славија" обезбеђује већ познати 1.5 ТСИ бензински погонски агрегат излазне снаге 150 КС, и седмостепени ДЦТ. Остали преноси из производног модела укључују предњу и задњу осовину, управљање, комплетну електронику, укључујући каблове и системе асистенције. 

Фото:"Шкода"

Студенти су инспирацију преузели из модела "шкода 1100 ОХЦ", спортског прототипа који је представљен 1957. као тркачки двосед за рели надметања. Овај аутомобил је имао веома аеродинамично тело израђено од пластике ојачане стакленим влакнима и тежио је само 550 килограма.

Прочитајте још:Погледајте којих 10 аутомобила највише купују Европљани!

Модел "1100 ОХЦ" је имао1.1-литарски мотор са четири цилиндра излазне снаге од 92 КС и постизао је брзину од 190 до 200 км/х. Овај тркачки ауто представља прекретницу у "Шкодиној" историји мотоспорта дугој 119 година.

Један од два прототипа је сада изложен у Музеју Шкоде у Младој Болеслави.

Техничке карактеристике

  • Тип возила: "Спајдер"
  • Дужина 4.362 мм
  • Ширина 1.793 мм
  • Висина 1.410 мм
  • Међуосовинско растојање: 2.649 мм
  • Клиренс: 180 мм
  • Маса: 1.210 кг
  • Мотор: 1.5 ТСИ 
  • Максимална снага:150 КС
  • Мењач: 7-степени ДСГ
  • Аудио систем: Звучници од 320 вати са субвуфером од 2.250 вати
Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.