Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Технологија

Гаранција на ауто-батерије 10 година или МИЛИОН километара!

Нови "лексус УX 300 е" доказ да нема места забринутости потенцијалних купаца е-мобила

leksus-ux-300-e--naslovna.jpg
Фото:"Лексус"
Oglas

Једна од најчешћих недоумица купаца електричних аутомобила се односи на век трајања ауто-батерија. Разумљивио, када се зна да је овај, неопходни део аутомобила који за погон користе електричну енергију, папрено скуп ( то је и разлог зашто су још увек електромобили знатно скупљи од возила на класични погоон) и да би замена коштала толико да би анулирала сву уштеду добијену коришћењем струје уместо фосилних горива.

Фото:"Лексус"

Судећи бар према новом "лексусу УX 300е" нема разлога за бригу јер је гаранција на батерију која складишти енергију за погон овог возила чак 10 година или милион пређених километара!

Прочитајте још: Уместо отрова из ауспуха само водена пара!

Погледајмо поближе шта кажу у "Лексусу".

Нови аутомобил покреће новоразвијена батерија капацитета 54,3 киловат-часова која омогућује домет од 400 километара  у НЕДЦ циклусу, односно 300 км по WЛТП стандардима.

Батерија је смештена испод пода кабине (осигурава и ниско тежиште возила), а састављена је од чак 288 литијум-јонских ћелија.

Фото:"Лексус"

"Лексус" је усавршио контролу рада батерије што утиче и на њену дуговечност. Постоји монитор на коме се приказује напон сваког дела батерије као и целог блока, уз приказ и температуре.

Заједно са напредним "батери менаџемнт системом" за резултат има максимум искоришћености капацитета батерије што јасно утиче и на оптималну аутономију возила са једним пуњењем. "Лексус" је развио систем ваздушног хлађења батерија који је поузданији и лакши од водено-хлађеног система.

Прочитајте још: Хјундаи против короне: Нема Сајма аутомобила, па новитете представљају „онлајн“

Са хладним ваздухом који циркулише унутар паковања батерија цео систем који покреће аутомобил ради максимално добро и при великим брзинама али и током брзог пуњења батерије. Овај систем је повезан и ради "руку под руку" са системом за хлађење - климом аутомобила. При томе не утиче на перформансе возила нити на дуговечност батерије.

Овај систем је развијен тако да и загрева батерију када је неопходно, на пример зими при ниским температурама и омогућује максималну искоришћеност капацитета батерије, али и перформансе возила од самог старта. На крају треба истаћи и да је комплетно паковање батерија запечаћено гумом која спречава продор влаге и нечистоће.

Фото:"Лексус"

Колико је сигуран у овај систем "лексус" показује тако што даје фабричкју гаранцију од 10 година или милион километара. При томе батерија не мора да буде скроз уништена већ у овој компанији "враћају паре" ако капацитет батерије падне испод 70 одсто!  Занимљиво је да је гаранција на ово возило три, а на погонски систем пет година!

- Наша искуства у електрификацији возила заједно са десетогодишњом гаранцијом на батерију подижу поверење међу нашим потенцијалним  купцима - каже Паскал Рух, шеф "лексус Европе".
Нови понос "Лексуса" појавиће се на друмовима Европе крајем ове године.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas