· · Number of comments: 0
Еколошки

Рециклирају пластичне флаше и праве врхунске аутомобиле! (ФОТО)

"Волво" представио свој први потпуно електрични СУВ чија продаја почиње следеће године

VOLVO-5.jpg
Фото:"Волво"

За израду појединих делова, попут облога врата и пода, "Волво" је за свој нови модел " XЦ40 ричарџ" потпуно електрични аутомобил, користио 97 одсто пластике која је добијена рециклирањем пластичних флаша!
Нови аутомобил је први потпуно електрични СУВ ове компаније, чија продаје ће почети прво у Великој Британији с пролећа 2021. а затим и у осталим земљама.

Фото:"Волво"


Овај аутомобил има два електромотора укупне снаге од 408 КС. То му гарантује убрзање од 0 до 100 километара на час за око пет секунди! максимална брзина нија саопштена али је позтано да од скоро, сви "Волво" аутомобили имају фабрички уграђено ограничење брзине на 180 км на час.

Прочитајте још: ИЗНЕНАЂЕЊЕ: Уместо у Мексику нови џип за Европу правиће се У ОВОЈ ЗЕМЉИ

Код електричних аутомобила је, и даље, веома важна одредница о аутономији са једним пуњењем батерије. Према фабричким подацима домет овог теренца је око 400 километара. При томе се батерија на брзим пуњачима, може допунити до 80 одсто капацитета за "свега" 40 минута.

Фото:"Волво"


Подразумева се некако да је ниво безбедности овог аутомобила врхунски како и доликује "Волвоу". Чак у фабрици тврде да је захваљујући новом структуралном коришћењу врхунских челика, овај теренац најбезбедније возило на свету у својој класи.

Прочитајте још: КАКАВ КИКС! Погледајте како се "џип ренглер" преврнуо на креш-тесту!

Уграђени су и сви напредни системи асистенције возачу као и по први пут "Гугл-Андриод" инфотејтмент систем. Цена ће бити око 60.000 евра.

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.