Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Потврда

Из Оксфорда стиже нови доказ о убрзаној е-мобилности!

За веома кратко време направљено и продато 11.000 "минија" на струју

1596184652_P90384520_highRes_mini-cooper-se-05-20.jpg
Фото:"Мини"
Oglas

Аналитичари аутомобилског тржишта кажу да је пандемија короне учинила две крупне ствари када је у питању ова грана индустрије.

Прва је драстично смањење продаје од којег ће се мало компанија брзо опоравити и мораће да траже спас у удруживању а друга је убрзани процес електрификације, који је и раније био известан ( оквирно су сви најављивали 2025. као годину када ће сви имати комплетне гаме са хибридни, плаг-ин хибридни и електричним погонима), али је сада добио на узлету.

Највећи доказ је компанија "Тесла морторс" која међу реткима која повећава продају и не бележи губитке. Други доказ нам стиже из Оксфорда, из Енглеске, где је у фабрици "Минија" направљено, после паузе због короне, дакле за веома кратко време 11.000 електричних верзија! И продато!

Фото:"Мини"

"Мини е" има неколико верзија. Међу најтраженијима је " мини купер СЕ". То је малишан дуг 3.845 мм, широк 1.727 мм и висок 1-432 мм. Генијално решење још од пре 60 година са "точковима на крајним ивицама возила" доноси и 2.495 мм међуосовинског растојања што гарантује сасвим доста простора за овако мало возило.

Оно што нас највише занима код овог модела, који је наравно препун најсавременијих технолошких решења задужених за безбедност, конекцију је свакако електромотор и батерија.
Електромотор под хаубом овог "минија" испоручује 184 КС- Обртни момент је 270 нм и то гарантује "живахност" овог малишана управо онакву каква се и очекује од једног "купера".

Прочитајте још: Погледајте који је аутомобилски ХИТ стигао у Србију! (ФОТО)

Батерија је литијум-јонска и има капацитет од 32,6 киловат-часова. Пуњење је јако једноставно и релативно брзо. Тако до 80 одсто капацитета батерије на "мини волбоксу" треба 2,5 часова, а 35 минута на брзом пуњачу!

Овај "мини купер СЕ" не може да се постиди славних предака са класичним моторима. До 60 километара на час стиже за 3,9 секунди" До 100 километара на час за 7,3 а убрзава од 80 до 120 км на час за сјајних 4,6 секунди! Максимална брзина је електронски ограничена на 150 километара на час.

Прочитајте још: Погледајте зашто за овај аутомобил Немачка сваком купцу даје 9.480 ЕВРА! 

У просеку троши око 15 киловат-часова на 100 километара а домет са једним пуњењем је око 270 километара.

"Мини" на струју се продаје и на тржишту Србије. Цена је 35.990 евра али му следује "попуст" од 5.000 евра колико износи субвенција државе за електрична возила.   

                              Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas