Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
ПРЕЉУБА

Девојке ОПРЕЗ: Што већи лого, то већи прељубник!

Сада више не морате да му "копате" по телефону... Довољно је да видите како се облачи.

1620983524_kiss-mark-5654536_1920.jpg
Фото: Пиксабеј
Oglas

Прељубници су одувек били интересантни научницима, па се многе студије заснивају на мушко-женским односима.

Најновија студија научника са Универзитета у Мичигену бави се управо темом прељубе, и утврдила је да су мушкарци који носе одећу на којој је име бренда у првом плану склонији превари.

Прочитајте још: Да ли ће вас мушкарац ПРЕВАРИТИ, зависи да ли има овај ОБЛИК ЛИЦА

Иако се за такве типове често помисли да су опседнути маркама, истина је сасвим другачија. Наиме, тиме што више улажу у завођење и привлачење пажње, мање су фокусирани на заједницу и родитељство.

Такве мушкарце више занимају кратке везе, с акцентом на сексу.

Други циљ ове студије коју је предводио психолог Данијел Кругер био је да утврди јесу ли мушкарци који носе нападнију одећу привлачнији женама или их, пак, више привлаче мушкарци који су богати и који им могу осигурати материјалну стабилност?

Студија се фокусирала на познати бренд "Ралф Лорен" и њихове поло-мајице с маленим логом коња, као и мајице на којима је тај знак знатно већи. Испитаници су бирали коју би одећу носили у одређеним ситуацијама попут забава и различитих друштвених окупљања.

Прочитајте још: Ако сте заљубљени у кума поставите себи само једно питање

Резултати су показали да што је већи лого, то је већа вероватноћа да ће мушкарац бити прељубник, јер их мање привлаче жене које желе озбиљне везе на дуге стазе.

Жене које су учествовале у истраживању, према речима психолога Кругера, нису биле изненађене резултатима. Ипак, истраживачи упозоравају да су потребне много веће студије да би се резултат њиховог рада дефинитивно потврдио.

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas