· · Number of comments: 0
Ekološki

"Lanča" tvrdi da vam novi "ipsilon" poklanja 25 na svakih 100 pređenih klometara!

Savremeni hibridni sistem, kažu u ovoj fabrici, smanjuju potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova za četvrtinu

lancia1.jpeg
Foto:"FCA"

Lepa vest za sve ljubitelje "Lanče" iako se mesecima unazad, spekuliše da bi ovaj brend mogao da bude i ugašen u grupaciji "Fijat-Krajsler automobili". Pojava na tržištu nove, hibridne verzije jedinog modela koji "Lanča" trenutno pravi, prelepog gradskog šmekera "ipsilon" je obradovala sve poklonike ove čuvene marke.

Foto:"FCA"

"Lanča" je svoj model, koji sa uspehom proizvodi već desetak godina, osavremenila novim hibridnim sklopom koji uz postojeći benzinski motor "fajerflaj" od 1.0 litara radne zapremine sa tri cilindra, sada ima i elektromotor BSG od 12 volti.

Pročitajte još: Usvojena Uredba o subvenciji električnih i hibridnih vozila

Zajednička snaga koja se isporučuje na prednje točkove je 70 KS, a u "Lanči" kažu da je sada potrošnja, a samim tim i emisija štetnih gasova, manja za četvrtinu od dosadašnje.

Foto:"FCA"

To u brojkama znači da nova "lanča ipsilon ekošik" na 100 pređenih kilometara troši 4,0 litara benzina uz emisiju CO2 od 90 grama po pređenom kilometru.

Pripremljene su i nove boje za ovaj prelepi mali automobil. Na fotografijama je model sa novom " blu marin" - "mornarsko plavom" a u ponudi je i kombinacija srebrne i zlatne boje.

Pročitajte još: "Fijat" ponudio automobile koji štite i od KORONE!

Tu su i nove felne od lake legure od 15 inča, dodatno unapređena unutrašnjost vozila. jasno, savremeni auto ne može da se zamisli bez blututa, sistema za konekciju pa je i u ovoj hibridnoj "lanči ipsilon" ugrađen "U-konekt" sisem za povezivanje, ekran je od pet inča, "tač-skrin", radio je digitalni DAB, a omogućeni su i takozvano "lajv servisi".

I u ovu "lanču" biće ugrađen najnoviji "D-fens" sistem za prečišćavanje vazduha.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.