Oglas
· · Komentari: 0
PRVA VOŽNJA

"Novosti" isprobale novi "Evropski automobil godine"!

Naša redakcija među prvim isprobala titulom ovenčanog "pežoa 208". Novi model Francuza ima i čisto električni pogpn

pezo-208-test-11.jpg
Oglas

On je jedinstven, upečatljiv, moderan... On je "Automobil 2020. godine" u Evropi - "pežo 208".

Ne pamti se da je u finalnoj trci (sedam vozila, biralo 60 novinara iz 36 evropskih zemalja) za najcenjeniju titulu u svetu auto-industrije, neki model, kao "pežo 208" nedavno u Ženevi do nogu potukao sve rivale!

Pročitajte još: Mahnete rukom vozilo se otključa: "Reno morfoz" vozilo iz budućnosti

Naslednik legendarnih modela "205", "206", "207" i prethodne verzije "208" nekako i nije mogao da drugačije prođe - ali, sem sjajnog nasleđa, "korena" koji garantuju vrhunske odlike, novi "pežo 208" je stigao (i na tržište Srbije) sa dizajnom koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim, smelim, pomalo futurističkim, sa izuzetno atraktivnom kabinom (čuveni "i-kokpit" koji smo prvi put videli na SUV "3008" koji je takođe pre dve godine bio Automobil godine u Evropi), najsavremenijim pogonom koji uključuje i verziju sa električnim motorom ("čisto električni, nije hibrid") i krcat najsavremenijom tehnologijom.

Ima tu još mnogo novina, poput "3D" instrument table, obilja sistema za pomoć vozaču od parkiranja do uočavanja vozila koja dolaze iz mrtvog ugla, grejanja sedišta, staklenog krova, ogromne palete boja, dodatne opreme...

U ponudi su tri paketa opreme. Početni je "aktiv", drugi je "alur" i vrhunski "GT lajn".

Pročitajte još: Nastavlja da postavlja trendove: Stigao novi "nisan džuk" krcat tehnologijama

Motori su (dok ne dođe i u Srbiju električna verzija) benzinci 1,2 "pjuertek" sa75, 101, i 130 KS,i dizelaš 1,5 "blu HDi" sa 102 KS.

Ekipa "Novosti" je zahvaljujući pomoći zastupnika "Pežoa" za Srbiju kompaniji "KDD auto Euroimpkes-autogrupa" imala čast da među prvima isproba novog evropskog vladara drumova.

el na našem testu, u opremi "alur" sa 101 KS i šestostepenim manuelnim menjačem, krcat najsavremenijom opremom, uspeo je da nam od prvog pogleda do vraćanja automobila sa test vožnji, izmami osmeh na lice.

"Pežo 208" po svojim voznim karakteristikama je "broj više" od svoje kategorije. Dodajte tome i prebogat paket opreme, odličan, štedljiv a vrlo živahan motor i precizni menjač pa je jasno zašto se ni novinari iz 23 evropske zemlje nisu mnogo dvoumili kada su novi "208" proglasili za najbolji automobil 2020. godine.

Početna cena je 15.290 evra za model sa motorom 1,2 "pjuertek" (sa start-stop sistemom) sa 75 KS i paketom optreme "aktiv".

Pročitajte još: Treća kruna za "korsu" zbog izuzetnog odnosa cena - kvalitet

Najjeftiniji dizelaš 18.290 evra (paket opreme "aktiv")

TEHNIČKI PODACI

  • DUŽINA: 4.055 mm
  • ŠIRINA: 1.960 mm
  • VISINA: 1.430 mm
  • MEĐUOSOVINSKO RASTOJANJE.: 2.540 mm
  • ZAPREMINA PRTLJAŽNIKA: 311/1.106 LIT.
  • MASA VOZILA: 1.190 KG
  • MOTOR BENZINAC: 1,2 "PJUERTEK"
  • ZAPREMINA: 1.199 ccm
  • MAKSIMALNA SNAGA: 101 KS
  • MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT: 205 nm
  • MAKSIMALNA BRZINA: 188 km/č
  • 0-100 KM/Č: 9,9 sek.
  • POTROŠNJA: Lit./100 km
  • GRAD: 5,3
  • VAN GRADA: 3,8
  • KOMBINONVANO: 4,4
  • REZERVOAR: 44 lit.
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas