Oglas
· · Komentari: 0
Promocija

Premijera u Holivudu: “Hjundai“ predstavio novu „elantru“ (Foto)

Južnokorejci se podičili svojom limuzinom modelom za 2021. godinu koja ima i hibridni pogon a otključava se i zaključava smartfonom

hjundai-elantra-2021-10.jpg
Oglas

Automobilski gigant „Hjundai“ za promociju svoje nove limuzine „elantra 2021.“ izabrao je čuveni Lot studio u Holivudu.Ni malo slučajno jer „Hjundai“ želi da pokaže da je napravio četvorovratni sedan dostojan „svetlosti pozornice“ i fabrike snova iz Kalifornije.

Šta nam to donosi „elantra“ model za 2021. godinu? Pored inovtivnog „ Sensuous Sportiness“ dizajna, hibrid električnu tehnologiju i po prvi put u segmentu vajerles „Android auto“ i „Epl kar plej“ povezanost. Automobil nudi i „uzbudljive dinamičke osobine najnaprednije u klasi“.

Proizvodnja „elantre“ počeće u Ulsanu u Koreji, istovremeno kad i u „Hjundaijevoj“ fabrici u Alabami (SAD) ,a prodaja kreće krajem ove godine, kada će biti poznata i cena.

Potpuno nova ,sedma generacija, popularnog kompakt-sedana dolazi na novoj platformi koja daje veće međuosovinsko rastojanje i nižu siluetu. Krcata je najnovijom tehnologijom, brojnim sistemima asistencije , a posebna pažnja je posvećena mogućnosti povezivanja sa smartfonima i internetom.

Pročitajte još: Otvoren novi salon "Hjundaija" u Novom Sadu

- „Elantra“ prethodnih generacija je prodata u SAD u 3,4 miliona primeraka.Širom sveta isporučili smo još 13,8 miliona.To je značilo da moramo da damo sve od sebe da napravimo dostojnog naslednika i mislim da smo u tome i uspeli – kaže Hoze Munjoz predsednik i direktor „Hjundai motor Amerika“ - Ovo je automobil koji žele da voze generacije koje dolaze.

Tome svakako treba da doprinese i veliki tač- skrin ekran od 10,25 inča deo najsavremenijeg „infotejtment“ sistema. Ceo kokpit je ,kažu u „Hjundaiju,“ inspirisan onom iz aviona, a posebnu atmosferu treba da dočara i mogućnost izbora ambijentalnog osvetljenja od čak 64 kombinacije boja.

Pročitajte još: BMV ulaže više od 30 milijardi evra do 2025!

Po prvi put je „elantra“ dobila i hibridni pogon jer je jasno da je vreme benzinaca i dizelaša na izmaku. Ovaj pogonski sklop čine benzinski motor 1,6 GDI sa četiri cilindra i električni motor snage 32 kW snabdevan energijom iz litijum-jonske baterije.Ukupno isporučuje 139 konjskih snaga i 195 nm obrtnog momenta.Pogonska jedinica je uparena sa „Hjundaijevim“ šestostepenim menjčem i duplim kvačilom.

U ponudi je i benzinski motor od 2.0 litara koji isporučuje 147 KS i 132 nm obrtnog momenta.Naravno u ponudi je i IVT ( Intelligent Variable Transmission )menjač koji je veoma sličan automatskom ali koji ima značajno bolje karakteristike i „pametno“ sam bira najoptimalniji prenos u odnosu na uslove vožnje,Samo zahvaljujući tome potrošnja je dodatno smanjena za 1,2 odsto.

Rekosmo da je „elantra“ snabdevena svakojakim tehnološkim čudesima, a izdvajamo mogućnost da samo glasom, preko svog smartfona otključate i zaključate vozilo, nije vam potreban nikakav drugi ključ,

Foto:Promo

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas