· · Number of comments: 0
ZDRAVE ŽIVOTNE NAVIKE

Vitamin K nam je SADA NEOPHODAN za naš imunitet! NJega NEMA u obliku šumećih tableta, ali evo kako da ga unesete

Rezultat unošenja vitamin K, odnosno kalijuma u naš organizam ne vidi se odmah, ali on dugoročno čuva naše zdravlje i imunitet posebno u vreme svetske pandemije korona virusa

1594201389_Vitamin-K.jpg
Foto: Depositphotos

Pored svih vitamina, koje možemo unositi u naš organzam kroz šumeće tablete, ovaj vitamin neophodan je našem telu, nezi kože, kose, noktiju, ali i zbog regulacije viška vode u telu. Vitamin K je izuzetno koristan za zdravlje. 

Pročitajte još: HARMONIJU čitavog tela ostvarićete OVOM MASAŽOM! Otkrili je Kinezi, a bila je poznata i u drevnom Egiptu

Foto: Pixabay

Stručnjaci procenjuju da bi 99 od 100 ljudi moglo imati nedostatak vitamina K. Sve veći broj dokaza ukazuje na vitalnu ulogu vitamin K u jačanju imunološkog sistema, tako da on svakako nije vitamin koji treba zanemariti, posebo zbog činjenice da ga ne možemo veštački unositi kroz dodatke ishrani za jačanje imuniteta.

Pročitajte još: Većina ih se gadi, a koriste se i DANAS u Srbiji: Izlečile su KLEOPATRU od STERILITETA, a STALJINA od DEPRESIJE

Glavne komponente vitamina K su K1 i K2 koji su korisni na različite načine. Komponenta K1 se može naći u vašoj omiljenoj salati, prvenstveno u kelju i spanaću, potom u žitaricama. Komponenta K2 se skriva žumancetu ili maslacu. Glavna funkcija vitamina K je aktiviranje belančevina u telu koje su važne za zaštitu srca i brigu o zdravlju kostiju.

Pročitajte još: Koristi se u kozmetici, higijeni i ISHRANI: Moć ČUDESNE biljke koja datira još PRE NOVE ERE

Naše telo šalje vitamin K direktno u jetru, jer je to organ koji apsorbuje vitamine koje unosite, što ga čini važnim ukoliko patite od bolesti jetre, jer smanjuje zgrušavanje krvi. Nedavno istraživanje pokazalo je da K2 može čak pomoći u smanjenju rizika od lomova kostiju.

Proizvodi bogati vitaminom K pomažu u procesu ozdravljenja kože. Vitamin K umanjuje upalu, crvenilo i otoke na telo, a čak može imati značajnu ulogu i kod ekcema. Štiti kožu i hidrira je.

Vitamin K u hrani


Foto: Pixabay

Pročitajte spisak namirnica u kojima se nalazi vitamin K i okrepite svoj organizam. To su sledeće namirnice: kupus, karfiol, prokelj, spanać, kopriva, indijska lucerka, list pitomog i divljeg kestena, jelove iglice, ostalo lisnato zeleno povrće, paradajz, grašak, soja, mrkva, krompir, svinjska džigerica, drob domaćih životinja, biljna ulja, riblje ulje, u brašnu dobijenom od riba koje su počele truliti, kravlje mleko, jogurt, sir, žumance, crni šećerni sirup od melase, morska trava, alge...