Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Издржљивост

Нова "мока" отпорнија од свемирског брода! (ФОТО)

Тестирање овог СУВ возила обавља се и на арктичком леду, снегу, стазама и богазама пре него што крене у продају

testiranje--niove-moke-N.jpg
Фото:"Опел"
Oglas

Баснословно скупа свемирска летелица "Спејсекс" није полетела са космодрома у САД "из цуга", како је наведено у саопштењу НАСА, "због лоших временских услова"!

И док астронаути чекају лепо време и лагани поветарац, ињжењери "Опела" настављају са жестоким тестирањима нове "моке" која мора да прође цео низ пробних вожњи у најекстремнијим условима, пре него што почетком наредне године стигне у продајне салоне широм света.

Фото:"Опел"

Од фебруара, "Опелови" стручњаци за шасију, погонски склоп, електронику и осветљење користе и арктичку зиму за подешавање шасије и система помоци на залеђеним језерима и уским сеоским путевима у шведској Лапонији!

Аутомобили у развоју још увек се крију иза зелене и црне маскирне боје, са 3Д графиком која замагли контуре возила. Инжењер иза управљача стигао је на крајњи север Европе да прецизно подеси шасију, која  мора да испуњава и најстрожије критеријуме без обзира на изузетне тешке временске услове.

Прочитајте још: Опел корса" је Аутомобил године у Србији 2020!

На пример, када возило прелази преко велике рупе не сме да дође до ситуације у којој возач губи контролу, баш као што и на ауто-путу, при великим брзинама возачу мора да буде пружена максимално опуштајућа, забавна и наравно, безбедна вожња.

Те карактеристике морају бити присутне у свим временским условима свуда, како у леденом арктичком кругу, тако и током врелог лета на Медитерану. "Опелови" инжењери непрестано усавршавају делове, компоненте и системе: амортизере, опруге, управљање.

Фото:"Опел"

Поред тога, управљачки софтвер је прилагођен за идеалан осецај на папучици при убрзању и кочењу, за праву количину помоци преко управљача и за интеракцију између свих система помоци.
Нова "мока" спремна је за полагање завршних испита у Испитном центру  недалеко од "Опеловог" седишта у Риселсхајму. Те стазе су реплике најтежих путних површина у Европи где су врхунски инжењери тестирали возила деценијама и стекли огромно искуство.

Прочитајте још: Трећа круна за "корсу" због изузетног односа цена - квалитет

Нова "мока" мора да лако улази у кривине, да издржи напрезања до крајњих граница при чему и сви помоћни системи треба да функционишу савршено. "Моку" чека и "ултимативна дисциплина" - писта, овал за велике брзине са својим великим нагибом, а потом дугачак правац. Овај тест захтева стабилност при свим брзинама. У стварном животу то такође има огромну сигурност при коришцењу маневара за избегавање при нижим брзинама.
"Опелови" инжењери стављају свој печат "одобрења за аутопут"  тек када се врате задовољни из круга за велике брзине.
Тек када сви резултати тестова буду савршени аутомобили це почети да се силазе са монтажне линије крајем године.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas