· · Number of comments: 0
ТРЖИШТЕ СРБИЈЕ

Наставља да поставља трендове: Стигао нови "нисан џук" крцат технологијама

Мењач са двоструким квачилом и седам брзина. Почетна цена 17.100 евра

6nj4Z5A6896.jpg

На тржиште Србије стигао је нови "нисан џук" возило чија се прва верзија појавила пре десет година и која је својим јединственим стилом поделила љубитеље аутомобилизма.

Да се "Нисану" исплатило прављење аутомобила који, пре свега оригиналним стилом, никога не оставља равнопдушним је и податак о 1,5 милиона продатих јединица.

Прочитајте још: Трећа круна за "корсу" због изузетног односа цена - квалитет

Промоција новиг модела ,која је одржана у Београду, показала је да "Нисан" није одустао од опробаног рецепта и да је "џук" задржао своју особеност и препознатљиви шарм.

Наравно, како је ово возило првенствено намењено младима, "Нисан" није жалио ни труда, средстава,(умећа никада није ни недостајало), да овај "џук" накрца најсавременијом технологијом, па је сада, тврде у јапанској компанији, ово " најповезанији Нисанов аутомобил".

Погонски склоп такође је врло напредан, а укључује бензински турбомотор смањеног обима који је уједно компактан, лаган, снажан и штедљив. По први пут је могуће наручити "џук" са мењачем са двоструким квачилом и седам брзина, са мануелним мењачем или потпуно аутоматски. У комбинацији с потпуно новом шасијом, загарантована је забава при вожњи новог модела као и профињена и ефикасна вожња са високим степеном сигурности.

Прочитајте још: Отворена прва "Гаража" у Марторелу: У "Купра племе" примљен и голман ФК Барселоне Марк-Андре тер Штеген

- "Нисан џук" никада није пратио трендове. Он их одувек поставља својом ексцентричном личношћу и окретном вожњом - каже Маро Фиораванти, потпредседник одељења за планирање производа, "Нисан Европа".

- Нови модел задржао је снажан спортски изглед који купци обожавају те га је спојио с јединственим доживљајем вожње који нам омогућују систем "ProPILOT" као и многа друга напредна технолошка решења."

Ообновљена унутрашњост је сада модернија, пространија, квалитетнија и нуди више технологије. Има више простора и за путнике и за њихове ствари те се простор за колена на задњој клупи повећао за 5,8 цм, простор за главе позади за 1,1 цм, а капацитет пртљажника порастао је за 20 одсто па сада износи 422 л.

Мотор је троцилиндрични бензински, 1,0-литарски, компактан је и лаган, опремљен је турбопуњачем и испоручује 117 КС уз обртни момент од 180 Нм (200Нм с овербустом"). Шестостепени мануелни мењач део је серијске опреме, а по први пут је уз доплату доступан и аутоматски мењач с двоструком квачилом.

Прочитајте још: Аутомобил који није на продају и НЕМА ЦЕНУ: Има их само 4 на свету, а онда се зачуло РЕЖАЊЕ "ЉУТЕ МАШИНЕ" (ФОТО)

Нови "џук" је опремљен бројним напредним технологијама за помоћ у вожњи и могућностима мултимедијског система створеним да свако путовање учине сигурнијим, једноставнијим и угоднијим.

Сигурносне функције укључују интелигентни систем кочења у хитном случају с препознавањем пешака и бициклиста, интелигентни адаптивни темпомат, систем за препознавање саобраћајних знакова, интелигентни систем за враћање у возну траку, упозорење на надолазећи саобраћај позади, као и интелигентни надзор мртвог угла.Интелигентни надзор мртвог угла по први пут је уведен у неки "Нисанов" модел. Упозорава возаче на возило које се креће уз њих, али које не могу видети и враћа "џук" назад у возну траку да би спречио судар.

Возачима је на услузи помоћи и технологија "ProPILOT" која "смањује стрес при дугим путовањима и у саобраћајним застојима јер самостално одржава возило у возној траци на сталној, сигурној удаљености од других аутомобила, чак и у колонама које се споро крећу".

"Џук" је опремљен и најнапреднијим мултимедијским системом који је икад уграђен у неки "Нисан". Укључује једноставну интеграцију паметних телефона, апликацију за управљање моделом "џук" и његово праћење.Најновија верзија мултимедијског система "NissanConnect" омогућава купцима да се служе услугама "Apple CarPlay" или "Android Auto" за приказивање омиљених апликација с паметног телефона на интегрисаном 8-инчном додирном екрану у возилу.

Прочитајте још: Без одговарајуће гуме и СУВ возило је немоћно

Власници сада могу проверити да ли је њихово возило закључано, и откључати га или закључати путем свог паметног телефона. Уз то, могуће је путем апликације активирати сирену или светла. Како би били још сигурнији, возачи пре путовања могу проверити и притисак у гумама и ниво уља.

Ако се не служе навигационим системом на паметном телефону, возачи могу приступити услугама "Live Traffic" јер је компатибилан са услугом "Google Assistant" тако да омогућава широк распон команди, укључујући слање одредишта навигационом систему аутомобила гласовном командом паметном телефону.

Почетна цена овог возила на тржишту Србије је 17.100 евра.

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.