· · Komentari: 0
TRŽIŠTE SRBIJE

Nastavlja da postavlja trendove: Stigao novi "nisan džuk" krcat tehnologijama

Menjač sa dvostrukim kvačilom i sedam brzina. Početna cena 17.100 evra

6nj4Z5A6896.jpg

Na tržište Srbije stigao je novi "nisan džuk" vozilo čija se prva verzija pojavila pre deset godina i koja je svojim jedinstvenim stilom podelila ljubitelje automobilizma.

Da se "Nisanu" isplatilo pravljenje automobila koji, pre svega originalnim stilom, nikoga ne ostavlja ravnopdušnim je i podatak o 1,5 miliona prodatih jedinica.

Pročitajte još: Treća kruna za "korsu" zbog izuzetnog odnosa cena - kvalitet

Promocija novig modela ,koja je održana u Beogradu, pokazala je da "Nisan" nije odustao od oprobanog recepta i da je "džuk" zadržao svoju osobenost i prepoznatljivi šarm.

Naravno, kako je ovo vozilo prvenstveno namenjeno mladima, "Nisan" nije žalio ni truda, sredstava,(umeća nikada nije ni nedostajalo), da ovaj "džuk" nakrca najsavremenijom tehnologijom, pa je sada, tvrde u japanskoj kompaniji, ovo " najpovezaniji Nisanov automobil".

Pogonski sklop takođe je vrlo napredan, a uključuje benzinski turbomotor smanjenog obima koji je ujedno kompaktan, lagan, snažan i štedljiv. Po prvi put je moguće naručiti "džuk" sa menjačem sa dvostrukim kvačilom i sedam brzina, sa manuelnim menjačem ili potpuno automatski. U kombinaciji s potpuno novom šasijom, zagarantovana je zabava pri vožnji novog modela kao i profinjena i efikasna vožnja sa visokim stepenom sigurnosti.

Pročitajte još: Otvorena prva "Garaža" u Martorelu: U "Kupra pleme" primljen i golman FK Barselone Mark-Andre ter Štegen

- "Nisan džuk" nikada nije pratio trendove. On ih oduvek postavlja svojom ekscentričnom ličnošću i okretnom vožnjom - kaže Maro Fioravanti, potpredsednik odeljenja za planiranje proizvoda, "Nisan Evropa".

- Novi model zadržao je snažan sportski izgled koji kupci obožavaju te ga je spojio s jedinstvenim doživljajem vožnje koji nam omogućuju sistem "ProPILOT" kao i mnoga druga napredna tehnološka rešenja."

Oobnovljena unutrašnjost je sada modernija, prostranija, kvalitetnija i nudi više tehnologije. Ima više prostora i za putnike i za njihove stvari te se prostor za kolena na zadnjoj klupi povećao za 5,8 cm, prostor za glave pozadi za 1,1 cm, a kapacitet prtljažnika porastao je za 20 odsto pa sada iznosi 422 l.

Motor je trocilindrični benzinski, 1,0-litarski, kompaktan je i lagan, opremljen je turbopunjačem i isporučuje 117 KS uz obrtni moment od 180 Nm (200Nm s overbustom"). Šestostepeni manuelni menjač deo je serijske opreme, a po prvi put je uz doplatu dostupan i automatski menjač s dvostrukom kvačilom.

Pročitajte još: Automobil koji nije na prodaju i NEMA CENU: Ima ih samo 4 na svetu, a onda se začulo REŽANJE "LJUTE MAŠINE" (FOTO)

Novi "džuk" je opremljen brojnim naprednim tehnologijama za pomoć u vožnji i mogućnostima multimedijskog sistema stvorenim da svako putovanje učine sigurnijim, jednostavnijim i ugodnijim.

Sigurnosne funkcije uključuju inteligentni sistem kočenja u hitnom slučaju s prepoznavanjem pešaka i biciklista, inteligentni adaptivni tempomat, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, inteligentni sistem za vraćanje u voznu traku, upozorenje na nadolazeći saobraćaj pozadi, kao i inteligentni nadzor mrtvog ugla.Inteligentni nadzor mrtvog ugla po prvi put je uveden u neki "Nisanov" model. Upozorava vozače na vozilo koje se kreće uz njih, ali koje ne mogu videti i vraća "džuk" nazad u voznu traku da bi sprečio sudar.

Vozačima je na usluzi pomoći i tehnologija "ProPILOT" koja "smanjuje stres pri dugim putovanjima i u saobraćajnim zastojima jer samostalno održava vozilo u voznoj traci na stalnoj, sigurnoj udaljenosti od drugih automobila, čak i u kolonama koje se sporo kreću".

"Džuk" je opremljen i najnaprednijim multimedijskim sistemom koji je ikad ugrađen u neki "Nisan". Uključuje jednostavnu integraciju pametnih telefona, aplikaciju za upravljanje modelom "džuk" i njegovo praćenje.Najnovija verzija multimedijskog sistema "NissanConnect" omogućava kupcima da se služe uslugama "Apple CarPlay" ili "Android Auto" za prikazivanje omiljenih aplikacija s pametnog telefona na integrisanom 8-inčnom dodirnom ekranu u vozilu.

Pročitajte još: Bez odgovarajuće gume i SUV vozilo je nemoćno

Vlasnici sada mogu proveriti da li je njihovo vozilo zaključano, i otključati ga ili zaključati putem svog pametnog telefona. Uz to, moguće je putem aplikacije aktivirati sirenu ili svetla. Kako bi bili još sigurniji, vozači pre putovanja mogu proveriti i pritisak u gumama i nivo ulja.

Ako se ne služe navigacionim sistemom na pametnom telefonu, vozači mogu pristupiti uslugama "Live Traffic" jer je kompatibilan sa uslugom "Google Assistant" tako da omogućava širok raspon komandi, uključujući slanje odredišta navigacionom sistemu automobila glasovnom komandom pametnom telefonu.

Početna cena ovog vozila na tržištu Srbije je 17.100 evra.

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.