Oglas
Oglas
· · Коментари: 1
BMW

Премијерно представљање БМW Серије 4 Цоупе (ФОТО)

БМW купеи су увек били синоним за ужитак у вожњи, ексклузивног дизајна и завидних спортских перформанси.

1603274981_BMW-Serije-4-Coupe--3-.jpeg
Фото: БМW
Oglas

Као што је на светској премијери и најављено, нови БМW Серије 4 Цоупе стигао је у нашу земљу и уз све превентивне мере заштитите, БМW Србија је представио својим клијентима и представницима медија најновији модел своје гаме.

Инспирисан наслеђем, овај смели купе авангардног дизајна наставља традицију аутомобила који пружају задовољство у вожњи и комбинује спортске перформанске са префињеним изгледом. За високи ниво комфора задузено је ново ослањање, најсофистицираније до сада. Оно што прво примећујемо је предња маска која, вертикално постављена, својим изгледом неодољиво подсећа на класичне БМW моделе из 30’ година прошлог века.

Фото: БМW

БМW Серије 4 има добро познату купе силуету са „великим“ вратима и наглашеним задњим луковима точкова, док задњи део одликује нови издужени изглед ЛЕД светала са светлосним влакнима у облику слова Л.

Тежиште овог модела је ниже за 21 милиметар у односу на актуелни БМW Серије 3, а распон задњих точкова је већи за 23 милиметра. По први пут у овој класи возила неки елементи су направљени од алуминијума.

Када је у питању ентеријер модела БМW Серије 4 Цоупе, читав дизајн је стандардно орјентисан ка возачу, а могуће је поручити БМW Ливе Цоцкпит Профессионал који се састоји од централног информационог екрана од 10,25 инча и инструмент табле величине 12,3 инча. Овај систем користи најновију генерацију БМW операционог система 7.0. који омогућава персонализоване приказе на контролном екрану и инструмент табли, као и коришћење БМW интелигентног личног асистента. Оптимизована је интеракција између путника и дигиталног асисента помоћу нове анимације, а контролу на возилу могуће је вршити помоћу екрана осетљивог на додир, иДриве контролера, тастера на волану, гласовном контролом и управљањем гестовима.

Фото: БМW

Нови БМW Серије 4 Цоупе поседује најактуелније системе асистенције у вожњи, а последња генерација БМW Хеад-Уп дисплеја нуди 70 одсто већу пројекцијску површину. Додатно, иновативна 3Д визуализација околине показује возачу возило и његову околину, као и активиране системе асистенције и функције које нуди.

Звучна и топлотна изолација кабине знатно су побољшане у поређењу са претходним моделом – акустично ветробранско стакло и трозонска аутоматска клима долазе већ у основном пакету. Такође, стаклени покретни кров продужен је за 24мм у односу на претходну генерацију.

Модел са презентације је заправо најјача серијска верзија модела - БМW М440и који има агрегат запремине 3 литра, 6 цилиндара, испоручује 374 КС, а убрзање до 100км/х постиже за 4.5 секунде.

Тик уз њега на презентацији је био и БМW 420д, популарни БМW дволитарски дизел мотор са 190 КС који до 100км/х стиже за 7.1 секунд. Оба модела – и БМW 420д и БМW М440и имају „милд хyбрид“ технологију, где стартер мотор генератор даје додатну снагу од 8 кW мотору са унутрашњим сагоревањем.

Продаја стартује са три бензинске и једној дизел верзији, односно 420и (184КС), 430и(258КС), М440и(374КС) и 420д(190КС). Стартна цена за бензински модел 420и је 40.990€, док је дизел варијанта 420д стартује од 44.990€.

Фото: БМW

БМW Србија је за клијенте обезбедио и неколико различитих опција БМW Премијум финансирања, а уједно клијенти могу своје возило заменити за нови БМW Серије 4 кроз програм БМW Премиум Селецтион.

Новим моделом Серије 4, БМW је јос једном показао да је лидер у сегементу спортских купеа и да никога не оставља равнодушним.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas