· · Number of comments: 0
ЗДРАВЕ ЖИВОТНЕ НАВИКЕ

Летње освежење скида килограме! 10 КИЛОГРАМА МАЊЕ за две недеље БЕЗ ТРЕНИНГА и знојења

Ова невероватна дијета стара је скоро 90 година година, а популарност је стекла током седамдесетих годинама 20.века због своје учинковитости

1595456032_limunada.jpg
Фото: Pixabay

Лимун је омиљено летње освежење, посебно у облику напитка. Лимун дијета је можда и најбољи начин детоксикације, који истовремено ради на вишку килаже - у 16 дана колико траје режим можете изгубити и десет килограма ако се стварно држите правила.

Прочитајте још: После ових биљних напитака ИЗГУБИЋЕТЕ СТОМАК и "осушиће" се масне наслаге

Ово није нека нова измишљотина нутрициониста. Ову дијету створио је Стенли Бургхус још током четрдесетих година прошлог века.  

У само 16 дана истопиће се 10 килограма и сви токсини ће бити избачени

Лимун дијета темељи се једном кључном напитку.

Прочитајте још: Дијета је добра ако човек не гладује и ОБАВЕЗНО уноси две ствари

Састојци за напитак за мршављење:

  • 2 кашике свежег сока од лимуна
  • 2 кашике јаворовог сирупа
  • 200 милилитара воде
  • чили на врх кашичице
Фото: Depositphotos

Током дана требало би да се попије између 6 и 12 чаша напитка, свеже припремљеног, а унос хране своди се на минимум, око 1200 калорија.

Користи од напитка

Лимун подстиче метаболизам и пробаву, а јаворов сируп носи хранљиве састојке и енергију, док ће чили помоћи у разградњи масти у телу.  

Користи од дијете

Детоксикација организма и чишћење црева и пробаве од штетних састојака
  • детоксикација - чисти тело од токсина
  • метаболизам - напитак убрзава метаболизам и подстиче разградњу масти
  • мршављење - током дијете можете изгубити до 10 килограма уколико имате велики вишак, док ће они мршавији изгубити два до три килограма

Прочитајте још:Јак доручак доприноси смањењу килограма, али то нису једине благодети овог правила

Исхрана током дијете

Током спровођења лимун дијете једе се лагано. Дозвољене су следеће намирнице: свеже исцеђени воћни сокови и зелени чај, бадеми и лешници, од поврћа броколи, грашак, купус, лук, патлиџан, парадајз, спанаћ, тиквица, пилетина, риба, семенке бундеве и тофу сир. Од воћа се препоручује диња, грејп, грожђе, јабука, киви, лубеница, јабука и поморанџа, док се од зачина примењују коријандер, мента, рузмарин и тимијан. 

Вежбање није препорука

Због ниског дневног уноса калорија препоручују се физички напори мањег интензитета попут јоге, шетања и само вежби истезања.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.