· · Коментара: 0
НАМИРНИЦЕ

ОЛАКШАВАЈУ ДИЈЕТУ: Намирнице које увек можете јести ПРЕ СПАВАЊА

Ако мислите да за успешно мршављење на спавање морате ићи гладни, варате се.

1598435340_Depositphotos_129845962_s-2019.jpg
Фото: Депозит

То вам неће помоћи да изгубите килограме, бићете нервозни и на крају вероватно ћете посегнути за неким намирницама које уопште нису добре за вас. Зато је боље да се пре спавања почастите залогајем састављеним од намирница које не само да неће отежати губљење килограма, него ће помоћи да смршате.

Прочитајте још: Пробајте НАЈЛАКШУ дијету на свету: Једу се СЛАТКИШИ и не ГЛАДУЈЕ се, тајна је у РУСКОЈ ДИСЦИПЛИНИ

Фото: Пиксабеј

1. Свежи сир

Једни воле крављи, други козји, а ни с осталим варијантама свежег сира нећете погрешити. Можете га јести самог или направити намаз који ћете намазати на крекере од целовитих житарица. Свежи сир богат је протеинима и аминокиселинама које поспешују губитак килограма.

2. Ћуреће месо

Ћурећи одрезак с лиснатом салатом или пак сендвич с ћуретином и хлебом од целовитих житарица сигурно ће задовољити глад. Ћуретина је сјајан одабир за оброк пре спавања, јер не садржи пуно калорија и масти, а задовољава све потребе за протеинима и месом.

Прочитајте још: СИТИ, а МРШАВИ: Пробајте ПАЛЕНТА ДИЈЕТУ која траје 4 дана

Фото: Пиксабеј

3. Грчки јогурт

Многима је пуно укуснији од стандардног јогурта, а уз то садржи пуно мање калорија. Богат је пробиотицима који смирују црева, побољшавају пробаву и тако олакшавају мршављење. У њега можете додати воће по избору, а одличан одабир су боровнице зато што су пуне антиоксиданаса. Ако вам немирна пробава ствара проблеме током спавања, грчки јогурт умириће пробавни састав и зато га стручњаци саветују особама које желе да смршају.

4. Овсена каша

Омиљени доручак лако може постати и вечера. Овсена каша најбоља је и најздравија алтернатива разним пахуљицама које су пуне вештачких шећера. Захваљујући великом броју нутријената које садржи, због којих ће сигурно задовољити глад, неће вам тешко пасти на желудац и лако ће се пробавити.

Фото: Депозит

Прочитајте још: ДЕСЕТ једоставних правила за 10 килограма МАЊЕ

5. Зелено поврће

Већина зеленог поврћа садржи изузетно мало калорија, али и богатство протеина, па зато брзо ствара осећај испуњености у желуцу. Стога нећете погрешити ако пре спавања поједете било које зелено поврће по свом избору. То могу бити разне лиснате салате или пак запечен броколи. Можете направити и смоотхие од кеља, блитве или спанаћа.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.