· · Коментари: 0
МАЛЕ ТАЈНЕ

Ево како нас УГОСТИТЕЉИ ВАРАЈУ: Не желите да купите најјефтиније вино, али оно ипак дође до вашег стола!

Психолози тврде да мудро осмишљен јеловник утиче да гости наручују и троше више него што су намеравали пре уласка у ресторан.

1634122782_bartender-g011685208_1920.jpg
Фото: Пиксабеј

Стручњаци за уређење ентетијера али и графички дизајнери знају колико су боје јеловника битне. Зелена поручује: ово је свеже и органско, док наранџаста подстиче апетит. Жута је разиграна и врцкава, а на тамној подлози одлично се види чак и кад је осветљење слабије па се често користи за јела која се једу увече. Црвена подстиче на акцију, поручујући подсвести да се само једном живи па зашто не бисмо потрошили више.

Прочитајте још: Како је Европа мирисала? Наполеон Бонапарта није штедео ОМИЉЕНИ ПАРФЕМ у бици код Ватерлоа

Златни троугао

Кад узмемо јеловник у руке, поглед нам најпре пада у средину, затим путује на горњи десни угао па скреће лево. То је такозвани феномен златног троугла, а вешти угоститељи га користе тако да у те делове менија стављају најскупља јела.

Једноставни додатни описи који голицају машту могу бити пун погодак и корак до наручивања

Истраживања су показала да гости најчешће наручују прва два јела или последње са странице, реда, колоне. Из тог разлога се саветује ресторанима да на та места у менију ставе она јела за које мисле да су неправедно запостављена или желе повећати њихову продају.

Фото: Пиксабеј

Имена јела наведена у суперлативима, попут најбољи, најукуснији, најквалитетнији најчешће остају непримећена или изазивају подсмехе, али једноставни додатни описи који голицају машту могу бити пун погодак и корак до наручивања.

Како се бира вино?

Много је оних који не наручују вино јер их је страх да ће направити погрешан избор. Угоститељима је то све јасније па се често у карти пића могу пронаћи описи вина као лагана и лепршава бела или сува и слојевита црна јер дају наговештај о чему се ради.

Прочитајте још: Шумадинац који је оженио Албанку открива како се бира МЛАДА: "Оде се узме се, није да се изабере, већ..."

У вези вина постоји још једна занимљива стратегија, чији је циљ да купце натера да поруче скупље, али мање квалитетно вино.

Када излазите на вечеру са вољеном особом на вечеру, а нарочито са оном која би требало да постане вољена, никако не желите да оставите утисак шкртице. Због тога нећете наручити флашу најјефтинијег вина, већ ону која је по цени друга од позади. Сваки искусан угоститељ зна овај трик, те се најчешће дешава да је управо друго најјефтиније вино у карти пића и најнеквалитетније, односно најјефтиније.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.