· · Коментара: 0
ПРАКТИЧНО

Брзо решење против стреса: Чешаљ, банана и пипање браде

Није лако победити нервозу, али постоје једноставни трикови који ће вам помоци да се изборите са непријатном ситуацијом

1617278528_Depositphotos_90971026_xl-2015.jpg
Фото: Депозитфото

Мисли беже, концентрација се губи, анксиозност расте и претвара се у панику: типични симптоми стреса су добро познати сваком савременом човеку. Није лако победити нервозу, али постоје једноставни трикови који ће вам помоци да се изборите са стресом.

Прочитајте још: Да ли сте знали да жене које вежбају боље зарађују?

1.Чешаљ

Ако цео дан радите на компјутеру, сигурно преоптерецујете мозак, очи и мишиће лица. Чешљање косе током 10-15 мин ће вам помоћи да се брзо вратите у нормалу. Ова процедура убрзава циркулацију крви и опушта мишиће.

Чешљајте косу, једите добру храну и масирајте тачку испод носа, између обрва...
4. Дланови
Још један необичан начин да се брзо решите стреса и вратите концентрацију: протрљајте дланове из све снаге док не постану врући. Такође протрљајте и уши.

2. Банана

Укусна храна је ефикасан антистрес-допинг. Сачувати добро расположење помаже масна риба: она садржи омега-3 киселине које повољно утичу на рад нервног система. Ако не волите рибу, поједите банану или црну чоколаду: они делују боље од антидепресаната.

3. Масажа

Уколико желите да се напуните енергијом, масирајте током 30 секунди тачке испод носа, између обрва, испод доње усне и у центру длана.

Састојци: Побољшава варење и убрзава мршављање: Све предности ЧИА СЕМЕНКИ за наше здравље

Трљајте их Фото: Депозит

5. Степенице

Током 30 секунди брзо трчите горе и доле по степеницама. На такав нацин ћете обезбедити додатном порцијом кисеоника оне делове мозга који одговарају за управљање стресом.

6. Бојанка

Психолози су открили да цртање и бојење слика током 2-3 минута значајно смањује стрес и повећава шансе да завршите хитан посао на време. И можда ћете успут да створите неко ремек дело.

Људи боје хејиском између слова јер их то смирује, па психолози препоручују 2-3 минута бојења

7. Ароматерапија

Мириси су повезани са нашим емотивним памћењем. Зато увек држите уз себе парфеме или ароматична уља који вас подсећају на тренутке среће, радости и задовољства. Удишите ове мирисе када осетите анксиозност: на такав начин ћете брзо победити лоше расположење.

Прочитајте још: РУСКИ лекар и научник ХРИСТО МЕРМЕСКИ открива револуционарни лек за НАЈТЕЖЕ БОЛЕСТИ (РЕЦЕПТ)

8. Плес

Плес је најбољи лек против стреса и нервозе. Плешите код куће сваки дан - ова навика ће вас учинити срецнијим.

ПРАТИТЕ НАС НА ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.