· · Number of comments: 0
Predstavljen

Do skoro nezamislivo: Svetska premijera "petice" - ONLAJN! (FOTO)

Bavarski proizvođač objavio prve zvanične fotografije i tehničke detalje redizajnirane "Serije 5" sa dve "plag-in" hibridine verzije

BMW-5-NASLOVNA-1.jpg
Foto:"BMW"

Čini se da je pandemija korona virusa samo ubrzala neke stvari u automobilskoj industriji! Jer, ko bi mogao i da zamisli pre nekoliko meseci da će svetska premijera, jednog itekako važnog modela za bavarskog giganta "BMW" biti održana onlajn!

I to "Serije 5"! Automobilski div "BMW" predstavio je novu "peticu" objavivši prve zvanične fotografije i tehničke detalje.

Foto:"BMW"


Predstavljeni su i sedan i karavan model. Model za 2021. je u stvari restilizovana postojeća verzija. Spolja nema toliko izmena sem kod svetlosnih grupa, trapezoidnih izduva, dok kod "M sport paketa" imamo nove branike, napred znatno veće usmerivače vazduha, na poklopcu prtljažnika je uočljiv spojler...
U unutrašnjosti dominira 12,3 inčni ekran multimedijalnog sistema "iDrive 7". Displej iste veličine nalazi se i na instrument tabli.

Pročitajte još;Ovaj auto troši kao upaljač, ali ga šalju u istoriju (Video)

Naravno ovaj multimedijalni sistem je vrh tehnologije i kompatibilan je i sa smartfonima bilo d su Android i Epl.

Ono što je najvažnije je paleta agregata koju je "BMW" izabrao za svoj model. Pored "blagog hibridnog sistema" od 48 volti, u ponudi su sad i dva "plag-in" hibrida.
Osnovni model "520 i" ima 2.0 benzinski motor sa 184 KS i osmostepeni "steptronik" automatski menjač.
Snažniji "530 i" ima 252 KS, isti tip menjača, ali i mogućnost pogona na sva četiri točka.

Foto:"BMW"


Verzija "petice" sa oznakom "540i" ima motor od3.0 litara radne zapremine sa šest cilindara koji razvija 335 KS. Automatski menjač ima osam stepeni prenosa a pogon je ili na zadnje ili na sva četiri točka.
Najsnažniji benzinac je "BMW M550i xDrive" sa motorom od 4,4 litra radne zapremine i osam cilindara. On, uz pomoć osmostepenog "steptronik" automatskog menjača isporučuje zavidnih 530 KS ( obrtni moment je 750 nm i garantuje potoke adrenalina kod vozača.

Pročitajte još: BMV ulaže više od 30 milijardi evra do 2025!

Bavarci ni ovog puta nisu zaboavili ljubitelje dizelaša. Tu je "520 d" sa 2.0-litarskim motorom koji daje 190 KS i pored pogona na zadnje točkove ima i verziju sa pogonom na sva četiri točka. Verzija " 530d 2 ima motod od 3.0 litara sa šest cilindara  i 286 KS.Naravno i verziju sa pogonom na sve točkove.

Foto:"BMW"

Najjači dizelaš je "540d xDrive" sa motorom od 3.0 litara radne zapremine, šest cilindara i340 KS.
Rekosmo da su u ponudi i dve "plag-in" hibrid verzije.
Model "530e" ima benzinski motor i elektromotor ukupne snage 292 KS. Samo koristeći struju može da pređe 60 kilometara maksimalnom brzinom od 140 km na čas.

Snažniji "plag-in" hibrid "545e xDrive" ima ukupnu snagu od 394 KS ali i on ima domet samo na struju od 60 km i istu maksimalnu brzinu od 140 km na čas kada se koristi samo elektromotor.

Hibridne verzije imaju potrošnju od oko 2,0 litara benzina na 100 kilometara!

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.