· · Komentara: 0
Ponos

Ovo morate da vidite:125 godina "Škode" na jednom mestu! (FOTO)

Fabrika iz Mlade Boleslave je oduvek bila gigant auto-industrije i proizvela je modele koji se pamte

1596549173_3_voiturette-jpg.jpg
Foto:"Škoda"

Proslaviti 125. rođendan kao uspešna kompanija je težak zadatak u modernom dobu! Ako ste u tih vek i četvrt još ostavili i dubok trag na ovoj planeti, onda je to priča za svako poštovanje.

Pročitajte još: Ovde suncobran i ležaljke NE PLAĆATE, hrane ima KOLIKO ŽELITE, a za decu je sve BESPLATNO (FOTO)

I zato "Škoda auto" sa ponosom, proslavlja svoj 125 rođendan! Kompanija iz Mlade Boleslave, mesta gde je sve počelo i gde je i danas najznačajnije postrojenje "Škode", kreće na putovanje kroz istoriju dugu 125 godina sa dvanaest automobila koji čine prekretnicu kompanije.

Pročitajte još: Stiv Mekvin je od OVOG AUTOMOBILA napravio najveću ikonu! (FOTO/VIDEO)

Povorka, koju čine neki od najznačajnijih modela češkog proizvođača, oko sedišta kompanije u Mladoj Boleslavi predstavlja centralni trenutak proslave 125 godina postojanja kompanije. Povorku čine vozila od "L&K Voiturete A", prvog vozila brenda koje datira iz 1905, do još uvek kamufliranog "škode enijak iV".

Foto."Škoda"

Novi električni SUV će biti zvaično predstavljen kasnije ove godine i predstavlja najavu nove ere za ovaj brend.

Svaki od dvanaest modela ove jedinstvene povorke oblikovao je svoje vreme i dodao poglavlje istoriji razvoja brenda  Tradiciju proizvođača automobila predstavljaju "Lorin i Klement" model "voiturete A" koji se proizvodio između 1905. i 1907, prva generacija "škode superb" (1934. do 1949.) i "škoda popular monte karlo" (1936. do 1939.), kao i kabriolet "škoda felicija" (1959. do 1964.), a "škoda 1000 MB" (1964. do 1969.), "škoda treka" (1966. do 1972.) i "škoda 110 R" Coupé (1970. do 1980.).

Pročitajte još: OVO SAMO RETKI ZNAJU: Čuvenu firmu osnovao FRANCUZ (Foto)

Razdoblje od sredine 1980-ih do danas predstavljaju "favorit" (1987.do 1994.), prva generacija moderne verzije modela "oktavija" (1996. do 2010.), "škoda jeti" (2009. do 2017.), "škoda skala" koja je počela da se proizvodi 2018. godine i kamuflirani "škoda enijak iV", koji će se uskoro predstaviti svetskoj javnosti.Kamen temeljac za priču o uspehu kompanije  postavili su osnivači "Lorin i Klement" 1905. godine s "voiturete A".

Foto:"Škoda"

Bio je to prvi automobil ove kompanije proizveden deset godina nakon osnivanja kompanije, koja je započela poslovanje proizvodnjom bicikala, a kasnije i motocikala. 1930-ih se izdvojio impresivan "škoda superb", koji je čak i u to vreme bio vodeći model brenda, nudeći prostranu unutrašnjost i visok nivo udobnosti u vožnji, zatim "škoda popular monte karlo" koji je, zahvaljujući dizajnu menjača s prenosom na zadnjoj osovini, imao izvanredne karakteristike upravljanja.

Upravo je u čast ovog posebnog modela, koji je slavio pobede na legendarnom reliju Monte Karlo, "Škoda"predstavila "Monte Karlo"oznaku koja i danas označava sportske verzije modela.                    

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.