· · Number of comments: 0
Unapređen

Kao princeza na zrnu graška "pikanto" ima sedam jastuka!

Najmanja "Kija" izbegava gužve, zna kakva je vremenska prognoza, gde su pumpe i cene goriva

KIJA-PIKANTO-NASLOVNA.jpg
Foto"Kija"

Najmanji model "Kije" dug je tek nešto više od 3,5 metara, ali ima čak sedam vazdušnih jastuka. Jedan čak i za kolena vozača! Novi, ili bolje rečeno, unapređeni "pikanto" je dokaz da i u najmanja vozila iz game, samim tim i najeftinija u familiji, mošete da ugraditi mnoštvo toga što je , do skoro bilo namenjeno samo skupocenijim automobilima, iz viših kategorija.

Foto:"Kija"

Dizajn je osavremenjen, dodata su LED svetla, nove maglenke, u ponudi je 10 novih boja, novi točkovi ( i od 16 inča), novi, savremeniji, kvalitetniji materijali. Unutrašnjost je posebna priča. "Pikanto" ima brojne vizuelne i tehnološke nadgradnje koje su skoncentrisane u 8,0-inčnom "plutajućem" širokom ekranu na dodir sa audio-vizuelnim navigacionim sistemom (AVN i visokorezolucijski 4,2-inčni digitalni ekran na instrument tabli. Pored ovog donosi "Blutut" multikonekciju koja korisnicima omogućava povezivost dva mobilna uređaja istovremeno – jedan za telefoniranje bez ruku i upotrebu medija, a drugi samo za medije.

Pročitajte još: Nova "kija rio" će prepoznavati pešake i bicikliste (FOTO/VIDEO)

"Kijin" sistem "UVO" vozačima omogućava pristup različitim podacima – saobraćajne informacije uživo, vremensku prognozu, zanimljive tačke, cene goriva i detalji o eventualnim uređenim parking mestima i uz put – uključujući cene, lokaciju i raspoloživost. U zavisnosti od države korisnici mogu vozilu daljinski unapred poslati rutu putovanja, proveriti lokaciju svog vozila i čitati izveštaje o vozilu i primaju dijagnostička obaveštenja.
Tu je i nova "faza II" ove "UVO" konekt telematske tehnologije, koje unapređuju   povezivost vozila i kontrole kako bi smanjili stres tokom vožnje. 

Foto:"Kija"

Novi sistem asistencije ADAS uključuje sistem za sprečavanje naleta (FCA) sa prepoznavanjem vozila i pešaka, zatim sistem za upozoravanje na vozila u mrtvom uglu (BCA), sistem za održavanje vozila na  voznoj traci (LKA), sistem za upozoravanje na dekoncentraciju vozača (DAW) i sistem za održavanje vozila na voznoj traci sa prilagođavanjem udaljenosti od vozila ispred sa automatskim ubrzavanjem kod preticanja nakon aktiviranja migavaca (LFA).
Sistem LFA u saradnji sa radarskim tempomatom za održavanje bezbednog rastojanja do vozila ispred koristi kameru i senzore za praćenje podnih oznaka i tako održava vozilo na sredini trake. Tu je i sistem za pomoć kod vožnje unazad (RCCA) koji vozača upozorava i zaustavlja vozilo ako sistem kod vožnje unazad na parkiralištu sa leve ili desne strane detektuje približavanje drugog vozila...

Pročitajte još: Slažete li se? Odlučeno koja je boja automobila najomiljenija

U Evropi će se "pikanto" koji stiže u trećem kvartalu ove godine, nuditi sa tri nova benzinska motora "Smartstrim" čije glavne dve odlike su manja potrošnja goriva i niže emisije CO2 u odnosu na prethodnike. Motorna gama sadrži motor 1.0 T-GDi najveće snage 100 KS, 1,0-litarski atmosferski motor snage 67 KS ili 1,2-litarski DPFI ("dual-port fuel injection") motor sa 84 KS. "Pikanto" je prvi model sa "Kijinim" novim robotizovanim menjačem AMT.
Podaci o emisijama i potrošnji goriva biće objavljeni uoči starta prodaje kada će se znati i cena.

 

 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.